اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980625404970005

حمایت خبری، روابط عمومی اخبار رسمی از سومین نمایشگاه بین المللی آی فارم

کد: 13980625404970005

http://bit.ly/32IfBsO

، تهران , (اخبار رسمی): سومین نمایشگاه بین المللی مکانیزاسیون، ماشین آلات و ادوات کشاورزی ایران در تاریخ 2 الی 5 مهرماه 98 در تهران، نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه نیز اخبار رسمی حمایت خبری، روابط عمومی خود را به شرکت‌های حاضر ارائه می‌کند.

اخبار رسمی حامی رسانه‌ای سومین نمایشگاه بین المللی
حمایت خبری، روابط عمومی اخبار رسمی از سومین نمایشگاه بین المللی آی فارم

سومین نمایشگاه بین المللی مکانیزاسیون، ماشین آلات و ادوات کشاورزی ایران با رویکرد مکانیزاسیون و صنعتی سازی کشاورزی در زمینه‌های ماشین آلات و ادوات کشاورزی، باغبانی، پهپادها، نهادها، (سم، کود، بذر)، تجهیز و هوشمندسازی گلخانه‌ای و سیستم‌های آبیاری، مکانیزاسیون دام و طیور، خدمات و صنایع وابسته به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تجاری در سطح منطقه در نظر گرفته شده است.

از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی آی فارم می‌توان به معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصان بخش کشاورزی، آشنایی با آخرین دستاوردها، ایجاد فرصت مذاکرات و عقد قراردادهای کاری و ... اشاره کرد. همچنین این نمایشگاه بستری آماده برای ملاقات با نمایندگان و توزیع کنندگان جدید، توسعه برند و ابقاء وفاداری مشتریان، دسترسی به بازدیدکنندگان متخصص و تجار کشورهای همسایه، دستیابی به بازار پر سود و رو به رشد داخل کشور و خاورمیانه و ... است.

شناخت توانایی‌های علمی، پژوهشی و صنعتی کشور و تقویت ارتباط بین دانشگاه‌ها و صنایع و مراکز علمی- پژوهشی کشور نیز از دیگر اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه است.

اخبار رسمی امسال با نمایشگاه بین المللی مکانیزاسیون، ماشین آلات و ادوات کشاورزی ایران همراه است و برای ایجاد یک ردپای رسانه‌ای به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

حمایت خبری، روابط عمومی اخبار رسمی از شرکت‌ها، قبل، حین و بعد نمایشگاه انجام می‌شود و با ایده‌ی خبری و اعزام خبرنگار همراه است.

کسب‌وکارهایی که به دنبال خبرسازی بیشتر در رسانه‌ها و ایجاد موج خبری از فعالیت‌های خود در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی نیز هستند، می‌توانند از توزیع و بازنشر اخبار در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر داخلی و بین‌المللی استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمات می‌توانند به سایت اخبار رسمی به آدرس akhbarrasmi.com مراجعه کرده، یا با شماره 22886635 تماس حاصل کنند و با دریافت مشاوره رایگان از تیم مشاوران اخبار رسمی با خدمات مرتبط با استراتژی‌های روابط عمومی برای شرکت‌ها و حضور در کلیه نمایشگاه‌ها استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]