اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010508632310005

کارگاه شش کلاه تفکر توسط راچونه در «اخبار رسمی» برگزار شد

کد: 14010508632310005

https://bit.ly/3JizrRZ

، تهران , (اخبار رسمی): در کارگاه شش کلاه تفکر، مهارت‌ها و فنون تصمیم‌گیری در کار گروهی تقویت شد و فرصتی فراهم آمد تا شرکت‌کنندگان در کارگاه ابعاد مختلف مسائل حقیقی سازمان خود را طرح و درباره اختلاف نظرهایشان بحث کنند.

کارگاه شش کلاه تفکر توسط راچونه در «اخبار رسمی» برگزار شد
کارگاه شش کلاه تفکر در اخبار رسمی برگزار شد

کارگاه شش کلاه تفکر روز چهارشنبه پنجم مرداد ماه با حضور دکتر محمد ابویی اردکان، عضو هیئت مدیره دانشگاه تهران و همچنین کارکنان «اخبار رسمی» توسط گروه آموزشی راچونه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی راچونه، فعالیت توسعه تفکر تینکا، از مدتی قبل با همکاری «اخبار رسمی» آغاز شد و تکنیک زالتمن، اولین مجموعه مبحثی بود که به این گروه آموزش داده شد تا دورنمای سازمان ساخته شود.

در جلسه روز چهارشنبه که با محوریت شش کلاه تفکر به اجرا درآمد، مهارت‌ها و فنون تصمیم‌گیری در کار گروهی تقویت شد و فرصتی فراهم آمد تا شرکت‌کنندگان در کارگاه ابعاد مختلف مسائل حقیقی سازمان خود را طرح و درباره اختلاف نظرهایشان بحث کنند.

در این کارگاه ابتدا فرایند شش کلاه تفکر آموزش داده شد و این تکنیک سپس با استفاده از مثال‌های عملی بر اساس فعالیت‌های سازمان پیاده‌سازی شد. ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی (Email Marketing) مسئله‌ای بود که در این فرایند انتخاب شد و بعد از توضیح هر کلاه تفکر، از شرکت‌کنندگان خواسته شد یکی از مشکلات را توضیح دهند و در نهایت مبحث ایمیل مارکتینگ مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین شرکت‌کنندگان در کارگاه بعد از مشورت و کنترل بازخورد یکدیگر، نظرات خود را درباره آموزش و جلسه اعلام داشتند و از دوره‌ برگزار شده، ابراز رضایت کردند.

در پایان این جلسه قرار شد همکاری‌های گروه آموزشی راچونه و مجموعه اخبار رسمِی، گسترش یابد و با حضور در محل کارخانه نوآوری برای کارکنان و شرکت های استارتاپی در آنجا حضور دارند دوره های مشترکی برگزار شود.

اخبار رسمی؛ شرکت استارتاپی فعال در حوزه رسانه

دکتر ابویی اردکان در این کارگاه «اخبار رسمی» را یک شرکت استارتاپی بسیار فعال در حوزه اخبار و دارای کارکنانی شناخته شده در رسانه با روابط اجتماعی بسیار بالا دانست و گفت: مدیران «اخبار رسمی» نیاز به آموزش را در سازمان خود احساس کرده بودند و به این نتیجه رسیده بودند که در فعالیت فشرده و پرحجمی که انجام می‌دهند برای رسیدن به همفکری و هماهنگی بیشتر به یک سری ابزارهای فکری نیاز دارند.

دکتر ابویی اردکان همچنین در پایان از مهندس کثیری، مدیرعامل اخبار رسمی، شرکت‌کنندگان حاضر در جلسه و سجاد موسوی که برگزاری و هماهنگی کارگاه را بر عهده داشت تشکر ویژه کرد.

کارگاه شش کلاه تفکر چیست؟

کارگاه شش کلاه تفکر با هدف تسهیل روند تفکر، طراحی شده است به صورتی که متفکر یاد بگیرد به جای آنکه همزمان به تمام روش های ممکن فکر کند، در هرلحظه تنها با یک شیوه مشخص به تفکر بپردازد. اغلب اوقات آنچه ما در طول روز انجام می دهیم، بیشتر از جنس تفکر با کلاه سیاه است. این کارگاه برای ایجاد تغییر در شیوه تفکر نقادانه معمول و با استفاده از تکنیک های بازی وار‌سازی‌شده برای درک بهتر مطالب آموزشی طراحی شده است. این کارگاه به سازمان ها کمک می‌کند جلسات کاری‌شان را به دور از منازعات و بحث‌های فرعی پیش برند و به اهداف مشترکشان دست یابند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش