اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980625404950005

اخبار رسمی، حامی رسانه‌ای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ

کد: 13980625404950005

http://bit.ly/32Qvn57

، تهران , (اخبار رسمی): سومین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری در تاریخ 10 الی 13 مهرماه 98 در تهران، نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد. اخبار رسمی برای ایجاد یک ردپای رسانه‌ای به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه صنعت چاپ، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

اخبار رسمی، حامی رسانه‌ای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ
اخبار رسمی، حامی رسانه‌ای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ

هدف نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، ماشین آلات و خدمات وابسته، نفوذ به بازارهای بین المللی و منطقه است. این نمایشگاه در تلاش است تا با توجه به توانمندی‌های داخلی در حوزه ساخت ماشین آلات و دانش فنی نیروهای متخصص داخلی، بتواند سهمی در بدست آوردن بازار 500 میلیونی منطقه و افزایش سهم صادراتی کشور در حوزه ماشین آلات و خدمات چاپ داشته باشد. همچنین سعی دارد زمینه ورود تکنولوژی‌های جدید را با حضور مشارکت کنندگان خارجی فرآهم آورد.

نمایشگاه بین المللی صنعت بسته بندی و فرآوری تهران، به عنوان اولین نمایشگاه تخصصی در ایران است که تمامی زنجیره تولید حوزه ماشین آلات بسته بندی و فرآوری را در بخش‌های صنایع غذایی و نوشیدنی‌ها، دارویی، آرایشی و بهداشتی، پخت نان، شیرینی و شکلات و کالاهای غیر غذایی و صنعتی تحت پوشش قرار می‌دهد.

این نمایشگاه همواره با تاکید بر تخصص گرایی تلاش دارد با هدف جذب حداکثری بازدیدکنندگان و خریداران بین المللی بستری مناسب جهت ارائه توانمندی‌های تولیدات داخلی در کنار رقبای بین المللی برای مشارکت‌کنندگان فراهم آورد.

برای رسیدن به این اهداف اخبار رسمی نیز با نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ همراه است و حمایت خبری، روابط عمومی خود را به شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه ارائه می‌کند. اخبار رسمی با ایده‌ی خبری و اعزام خبرنگار آماده است کلیه اخبار شرکت‌های حاضر را تهیه و منتشر ‌کند.

همچنین کسب‌وکارهایی که به دنبال خبرسازی بیشتر در رسانه‌ها و ایجاد موج خبری از فعالیت‌های خود در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی نیز هستند، می‌توانند از توزیع و بازنشر اخبار در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر داخلی و بین‌المللی استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمات می‌توانند به سایت اخبار رسمی به آدرس akhbarrasmi.com مراجعه کرده، یا با شماره 22886635 تماس حاصل کنند و با دریافت مشاوره رایگان از تیم مشاوران اخبار رسمی با خدمات مرتبط با استراتژی‌های روابط عمومی برای شرکت‌ها و حضور در کلیه نمایشگاه‌ها استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]