اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394081749200005

دانش‌بنیان شدن اولین سامانه توزیع محتوای ایرانی از سوی معاونت فناوری ریاست‌جمهوری

کد: 1394081749200005

https://goo.gl/YPTRSC

، تهران , (اخبار رسمی): «اخبار رسمی»، اولین سامانه توزیع هوشمند محتوای ایرانی، پس از ماه‌ها ارزیابی از سوی کارشناسان، مورد تایید کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

«دانش‌بنیان» شدن اولین سرویس توزیع محتوای ایرانی

اخبار رسمی، یک پلتفرم توزیع محتوا است که به عنوان پنل رابط شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارها از یک طرف و رسانه‌های مختلف از طرف دیگر عمل می‌کند.

مجید کثیری، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت «پیام رسمانه مانا نوید» و مدیر سامانه توزیع محتوای «اخبار رسمی» در زمینه اهمیت تاییدیه این سرویس به عنوان شرکت دانش‌بنیان گفت: «از کسب این تاییدیه هیجان‌زده و خوشحال هستیم. البته این اولین و آخرین موفقیت ما نخواهد بود.»

او با بیان اینکه دنیای امروز، دنیای محتوا است و تکنولوژی‌های آنلاین فضای بی‌نظیری را برای کسب‌وکارهای مختلف به منظور دیده شدن بیشتر در فضای رسانه‌ها فراهم کرده‌اند، افزود: «به همین دلیل است که با «اخبار رسمی» تلاش کرده‌ایم تا با درک جدیدی از فضای روابط عمومی، رسانه، محتوا و تکنولوژی به شرکت‌های ایرانی کمک کنیم در فضای رسانه داخلی و بین‌المللی بیشتر دیده شوند و بتوانیم ارتباط مستقیم و سریعی بر اساس اطمینان و اعتماد و امنیت فراهم کنیم.»

به گفته کثیری، تاییدیه معاونت محترم علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در این زمینه می‌تواند نشان‌دهنده درک اهمیت این فضای جدید و کمک به شرکت‌های ایرانی برای رشد در این فضای نوآورانه و به سرعت در حال تغییر باشد.

اخبار رسمی، یک پلتفرم توزیع محتوا است که به عنوان پنل رابط شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارها از یک طرف و رسانه‌های مختلف از طرف دیگر عمل می‌کند. توسط این پلتفرم که از جدیدترین تکنولوژی‌های آنلاین بهره می‌گیرد، قابلیت اطلاع‌رسانی سریعی برای شرکت‌ها فراهم شده و «اخبار رسمی» به عنوان توزیع‌کننده محتوا برای آنها عمل می‌کند. از سوی دیگر این پلتفرم به عنوان تامین‌کننده محتوا برای ناشرین و رسانه‌ها بر اساس نیاز آنها عمل می‌کند و به این ترتیب ارتباط دوسویه و سریعی بین شرکت‌ها و رسانه‌ها برقرار می‌کند.

قابل ذکر است، بر اساس قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان که در زمینه «گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری» و «تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه» فعالیت می‌کنند، دانش‌بنیان محسوب می‌شوند، بنابراین و به منظور استفاده شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان از کمک‌ها و تسهیلات و سایر حمایت‌های پیش‌بینی شده در قانون، صندوق نوآوری و شکوفایی موظف است نسبت به بررسی وضعیت اقتصادی و مالی آن‌ها اقدام کند .

«اخبار رسمی» پس از کسب مدال طلا در ششمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف در سال 1393، به عنوان یک کسب‌وکار نوپا (استارتاپ) در مرکز شتابدهی نوآوری پذیرفته شد و در انتهای این سال از سامانه خود به آدرس AKhbarRasmi.com  به صورت آزمایشی رونمایی کرد.

پس از موفقیت این شرکت در خدمات‌رسانی به صدها شرکت و سازمان ایرانی، این شرکت توانسته هر ماه از سرویس‌ها و خدمات جدیدی رونمایی کند که مورد استقبال بسیاری از شرکت‌های داخلی و خارجی قرار گرفته است.

گفتنی است که تاییدیه دانش‌بنیان «اخبار رسمی» از طریق مراجعه به سامانه کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان به آدرس www.Daneshbonyan.ir  و تحت نام شرکت «پیام رسمانه مانا نوید» قابل مشاهده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | رسانه‌ها