اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395031656615307

با حمایت برج مجلل لکسون

مسابقات بین المللی سوارکاری برگزارشد

کد: 1395031656615307

http://j.mp/1stUubE

، تهران , (اخبار رسمی): با حمایت برج لاکچری لکسون تهران اولین مسابقات بین المللی "درساژ" در باشگاه سوار کاری بام برگزارشد. بنا بر اظهارات مدیر توسعه شرکت دوان ایرانیان، مهندس نظیر انیسی: "حضور در جمع دوستداران ورزش سوارکاری نشانی دیگر بر انتخاب درست بازار هدف منطبق بر محصول است. برج لکسون به عنوان اولین پروژه Home Office ایران با طراحی مهندس فرزاد دلیری و لوکیشن منحصربفرد جذابیت ویژه ای را برای مخاطبان خود ایجاد کرد.

اولین مسابقات درساژ

مدیرتوسعه شرکت دوان ایرانیان: حضور در جمع دوستداران ورزش سوارکاری نشانی دیگر بر انتخاب درست بازار هدف منطبق بر محصول است.

برج لاکچری لکسون حامی اولین مسابقات بین المللی "درساژ" در باشگاه سوار کاری بام بود. بنا بر اظهارات مدیر توسعه شرکت دوان ایرانیان، مهندس نظیر انیسی: حضور در جمع دوستداران ورزش سوارکاری نشانی دیگر بر انتخاب درست بازار هدف منطبق بر محصول است. برج لکسون به عنوان اولین پروژه Home Office ایران با طراحی مهندس فرزاد دلیری و لوکیشن منحصربفرد جذابیت ویژه ای را برای مخاطبان خود ایجاد کرد و بسیاری از بازدید کنندگان ضمن دریافت اطلاعات اولیه اقدام به رزرو وقت قبلی جهت بازدید از پروژه را کردند. گفتنی است برج لکسوندر30 طبقه درساحل شرقی دریاچه بزرگ تهران درحال ساخت است.
مهمانان مدعو شرکت توسعه ابنیه همت(به عنوان سرمایه گذار پروژه)  و مهمانان ویژه این مسابقات بعد از آشنایی با پروژه برج مجلل لکسون، علاقمند به بازدید از این برج شدند. لازم به ذکر است طی این مراسم کسانی همچون یاسر هاشمی رفسنجانی، علی رضایی (بعنوان پیشکسوت  سوارکاری ایران)، نادعلی فرجامی (سوارکار حاضر در مسابقات) نیز حضورداشتند.
مسابقات سوارکاری پرش با اسب طی روزهای 29 الی 31 اردیبهشت در باشگاه سوارکاری بام، با حضور 56 سوارکار از ایران، آلمان، هلند، لوکزامبورگ و گرجستان در مجموعه سوارکاری بام تهران آغاز شد. میزبانی مسابقات بین المللی پرش با اسب CSI و حضور کادر فنی بین المللی و سوارکاران مطرح از کشورهای صاحب نام اروپائی رنگ و روی خاصی به فعالیت های فدراسیون سوارکاری کشورمان داده است، برای اولین بار در مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران سوارکاران آلمانی با اسب های خود در این رویداد بین المللی شرکت کردند. 
مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوار کاری دراین باره اعلام کرد که این مسابقات برای نخستین بار و با مجوز رسمی فدراسیون جهانی در تهران برگزار شد.
همچنین هادی ساعی دارنده مدال طلای تکواندوی المپیک 2004 آتن و یکی از سوارکاران ایرانی حاضر در این دوره از رقابت ها نیز گفت: مسابقات بین المللی پرش با اسب دوستاره (CSI2) برای دومین بار به میزبانی ایران برگزار شد. 
باشگاه سوارکاری بام شامل فضاهایی چون مانژ مسابقات، 3 مانژ تمرین و آموزش، پانسیون و اصطبل اصلی اسب ها، مدرسه عالی آموزش سوارکاری، کلینیک و مرکز جراحی شبانه روزی تخصصی اسب، بخش اداری، مدیریت، فروشگاه، رستوران، سوئیت های مهمانپذیری، پارکینگ و سایر قسمت های مورد نیاز یک باشگاه به روز دنیاست.
این باشگاه که در قلب پارک چیتگر تهران و در زمره مدرن ترین و علمی ترین باشگاه های کشور قراردارد. زمین های مسابقه و تمرین آن مطابق با به روزترین استانداردهای جهانی احداث شده است. 
این باشگاه توسط گروه توسعه  مهندسی بام که یکی از موفق ترین گروه های صنعت ساختمان در ایران محسوب می شود، طراحی شده است. در این مسابقات مهدی کاوسی  مدیر عامل گروه بام  و همچنین سیروس تابش به عنوان مدیرعامل شرکت پایدار بام و عضو هیئت مدیره گروه بام  نیز حضور داشتند. 
در پایان این رویداد ورزشی پنج شرکت کننده زیربه عنوان نفرات برتر این رقابت های بین المللی معرفی شدند:
1ـ علیرضا خوشدل با اسب چالیسا با 65 امتیاز
2ـ فیلیپ هارتمن از آلمان با اسب آتلانتا با 65 امتیاز
3ــ علیرضا بصیری با اسب گرندئور فن تی با 65 امتیاز
4ـ شلوا گاچه چیلادزه از گرجستان با اسب رودی با 61 امتیاز
5ـ ماریو ماینتز از آلمان با اسب بولونیا با 58 امتیاز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دوان ایرانیان

شرکت دوان ایرانیان در سال 1385 فعالیت خود را به عنوان دفتر تحقیقات بازار و مدیریت راهبردی کلیه فعالیت ­های موسسین شرکت در کشورهای مختلف (سرمایه گذاری در بخش ساختمان و ساخت و ساز) آغاز و در سال 1386 به شماره 304576 به ثبت رساند. در این زمان به تجارب ارزنده و موفقیت ­های چشمگیری در چندین پروژه موفق خارج از کشور در حوزه های مدیریت سرمایه، کاهش ریسک، بازاریابی و فروش دست پیدا کردشده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]