اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629132025307

برای اولین باردرایران

بخش خصوصی آینده بازار مسکن را تحلیل کرد

کد: 13950629132025307

https://goo.gl/BgziFM

، تهران , (اخبار رسمی): برای اولین بار در ایران بخش خصوصی اقدام به سرمایه گذاری در خصوص تحلیل آینده بازار مسکن کرد تا نتایج اولیه بزرگترین طرح تحقیقاتی «نگرش مردم به بازار مسکن » منتشر شود.

بخش خصوصی آینده بازار مسکن را تحلیل کرد
درباره اینده مسکن چه می اندیشید
بخش خصوصی آینده بازار مسکن را تحلیل کرد
درباره اینده مسکن چه می اندیشید
بخش خصوصی آینده بازار مسکن را تحلیل کرد
درباره اینده مسکن چه می اندیشید

به گزارش روابط عمومی شرکت دوان ایرانیان، بشیرانیسی کارآفرین برترحوزه خدمات اعلام کرد: همیشه شاهدآن بوده ایم که درکنار تحلیل ­های اقتصادی کارشناسان­، مهم­ترین عامل تاثیر­گذاردر رونق بازار مسکن در دهه‌های اخیر،ذهنیت عموم مردم بوده است و در بسیاری از موارد دیده شده  که سرگردانی افراد در انتخاب بازار، برای سرمایه گذاری برخلاف تمام تحلیل­ ها منجر به هجوم مردم به یک بازارو ایجاد تورم و گاهی تشکیل حباب قیمتی شده است.

وی با اشاره به واکنش های مثبت  گزارش 14 فروردین یکی از روزنامه های اقتصادی  با عنوان" نظر60 اقتصادان "در تحلیل بازارمسکن سال 95 و ده سال تجربه مطالعات بازار و تحقیقات بازاریابی در شرکت متبوعش گفت: برآن شدیم تا در ابتدای شش ماهه دوم سال  ، تحلیلی  از ذهنیت مخاطبان نسبت به بازار مسکن داشته باشیم .

مدیر عامل شرکت مهندسی بازاریابی وفروش دوان ایرانیان افزود: با  هدف تحلیلی از ذهنیت مخاطبان ، موضوع را در قالب پروژه تحقیقاتی برای تیم بازاریابی شرکت مهندسی فروش دوان ایرانیان تعریف کردیم  و در این پروژه ، یک بات در فضای مجازی نوشته شد تا به صورت خصوصی برای خبرگان بازار و در گام بعد به صورت عمومی برای افراد عادی جامعه در فضای مجازی انتشارداده  شود.

این کارآفرین ادامه داد: اولین مرحله تحلیل این تحقیق  با جامعه آماری 570 نفره­ آماده و برای افرادی که در این پرسش و پاسخ شرکت کرده بودند، ارسال شد .

او تاکید کرد: در ادامه این تحقیقات در هر مرحله جامعه آماری افزایش پیدا خواهد کرد و در مقاطع   1500 و 2500 نفری ،  مجددا پاسخ ها آمایش و به  مخاطبان ارائه خواهد شد و این مراحل تا زمان رسیدن به حد ثبات ادامه خواهد یافت .

براساس گفته های انیسی، جهت افزایش اطمینان در خصوص انجام این طرح تحقیقاتی علاوه بر استفاده از دانش تخصصی و درون سازمانی ، از همراهی  تخصصی و علمی برخی از صاحب نظران این حوزه در خارج از شرکت نیز بهره گیری شده است و امیدواریم در سایه لطف پروردگار ، با ارائه آمار و اطلاعات مربوط بتوانیم  گامی موثر در جهت توسعه کشور و برنامه ریزی هر چه بهتر مسئولان و هدف گذاری بهینه تر از سوی بنگاه های اقتصادی برداریم.    

گفتنی است برای دسترسی به مشروح گزارش بخش اخبار وب سایت شرکت، نتایج اولیه بزرگترین طرح تحقیقاتی در مورد نگرش مردم به بازار مسکن را منتشر کرده است.

برای شرکت در این طرح می توان با مراجعه به انتهای خبر نتایج اولیه بزرگترین طرح تحقیقاتی در مورد نگرش مردم به بازار مسکن و کلیلک بر +  یا جستجوی دستی بات  @wikimaskan_bot در اپلیکیشن تلگرام در این طرح مشارکت داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دوان ایرانیان

شرکت دوان ایرانیان در سال 1385 فعالیت خود را به عنوان دفتر تحقیقات بازار و مدیریت راهبردی کلیه فعالیت ­های موسسین شرکت در کشورهای مختلف (سرمایه گذاری در بخش ساختمان و ساخت و ساز) آغاز و در سال 1386 به شماره 304576 به ثبت رساند. در این زمان به تجارب ارزنده و موفقیت ­های چشمگیری در چندین پروژه موفق خارج از کشور در حوزه های مدیریت سرمایه، کاهش ریسک، بازاریابی و فروش دست پیدا کردشده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]