اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032557225327

برند ایتالیایی والکو سین ارایه داد

آشپزخانه دوستدار محیط زیست

کد: 1395032557225327

http://j.mp/1UtW1c1

، تهران , (اخبار رسمی): حفظ و حراست از محیط زیست دغدغه اصلی برند ایتالیایی والکوسین فعال درزمینه دکوراسیون آشپزخانه است که به تازگی برای عرضه محصولات خود به تهران آمده است.

آشپزخانه دوستدار محیط زیست

مدرن‌ترین آشپزخانه‌های جهان را می‌توانید در میدان اقدسیه تهران و در ساختمان بام و افق پارس ببینید. آشپزخانه‌هایی که در عین هندسی بودن و طراحی مدرن، بسیار لطیف به نظر می‌رسد و فرم‌های نرم را در ذهن تداعی می‌کند. در این فضا شما خیلی راحت می‌توانید با گرفتن دستگیره‌ای و کشیدن آن تمام آشپزخانه‌تان را پشت دیواری زیبا پنهان کنید. آشپزخانه‌هایی که با طراحی پیچیده فضای زیادی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهد. اما همه چیز آن قدر هنرمندانه طراحی شده است که مخاطب در نگاه اول جز یک فضای ساده و صمیمی چیزی نمی بیند.

VALCUCINE تنها در زمینه دکوراسیون آشپزخانه فعالیت می‌کند و البته یکی از بزرگترین غول‌های جهان در زمینه دکوراسیون آشپزخانه است. این برند حالا به تهران آمده است تا آشپزخانه‌های زیبایش را به کاربران ایرانی نیز عرضه کند.

IVAN CESCHIUTTI   از مدیران ارشد VALCUCINE می‌گوید: آنها در طراحی آشپزخانه‌هایشان بیشتر از هرچیزی به محیط زیست فکر کرده‌اند. مدیران  VALCUCINE به طبیعت علاقه دارند و به همین دلیل کمترین استفاده از نئوپان و چوب را در آشپزخانه های طراحی شده داشته‌اند. آنها همچنین تلاش کرده‌اند نازکترین قطرها را در طراحی دکورهایشان به کار برند تا از منابع زمین صرفه جویانه استفاده کنند.  

او تاکید می‌کند: نگاه ما به این برند هرگز اقتصادی نبود، ما بیشتر به یک طراحی زیبا فکر می‌کردیم. علاوه بر این نگرانی‌هایمان برای طبیعت موجب شد که با صرفه‌جویی هرچه تمام‌تر از منابع زمین استفاده کنیم و البته می‌خواستیم هر ماده‌ای که از طبیعت بر می‌داریم، اعم از سنگ، چوب یا فلز را آن‌قدر تغییر بدهیم که کمترین شباهتی به منشا خام خود نداشته باشد. به همین دلیل فرم‌های ما لطیف‌تر و نرم‌تر از اشکال طبیعی به نظر می‌رسد.

ایوان البته برخلاف سایر برندهای حاضر می‌گوید: تنها برای مشتریان لوکس و خانه های لاکچری برنامه‌ریزی نکرده‌ایم و دوست داریم بتوانیم محصولات‌مان را با شیوه‌هایی ارزان‌تر کنیم تا خانواده‌های متوسط هم بتوانند از آن استفاده کنند. 

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل