اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963665362

برگزاری مجمع عمومی عادی بانک ملت

کد: 1395041963665362

https://goo.gl/IF3tMy

، تهران , (اخبار رسمی): مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت (سهامی عام) روز چهارشنبه 30 تیرماه سال جاری برگزار می شود.

بانک ملت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مجمع که رأس ساعت 11 صبح در تالار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی –سالن اندیشه واقع در تهران –خیابان حافظ نبش خیابان سمیه تشکیل می شود، مدیران و سهامداران این بانک حضور خواهند یافت.

استماع گزارش هیأت مدیره درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال گذشته ، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی درباره عملکرد بانک در دوره مالی یاد شده، بررسی و تصویب صورت های مالی منتهی به همین مقطع، از جمله دستورات این جلسه خواهد بود.

در عین حال، در این مجمع، درباره تقسیم سود، تعیین حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل و همچنین تعیین اعضای هیأت مدیره نیز تصمیم گیری خواهد شد.

بر این اساس تمام سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها می توانند برای دریافت برگه ورود به جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک، در روزهای 27 و 28 تیرماه سال جاری به اداره امور سهام بانک ملت واقع در تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از تقاطع خیابان انقلاب، شلیعصر (عج)، بالاتر از تقاطع خیابان انقلاب، شماره 1443، ساختمان اداره کل امور مالی بانک ملت، طبقه همکف مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و با شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه