اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301147872225585
در دسترس نیست

سایت بدنسازی ایکس پرو رقیبی تازه نفس در پرورش اندام و بدنسازی ارایه کرد

آغاز عرضه و فروش سوماتروپین الکسیر ازتاریخ 14 فروردین 1403

کد: 140301147872225585

، تهران , (اخبار رسمی): عرضه کننده محصولات اصلی و اورجینال در حوزه پرورش اندام و بدنسازی کشور، نسخه اصلی سوماتروپین الکسیر را با اعتبار مصرف 5 سال محصول کشور آلمان از تاریخ 14 فروردین 1403 به بازار مصرف عرضه کرد. سوماتروپین الکسیر به شکل سرنگ خودکاری تولید شده و 48 واحد میباشد. محصولی کاملاً قانونی و خارجی با ضمانت رسمی

آغاز عرضه و فروش سوماتروپین الکسیر ازتاریخ 14 فروردین 1403
سوماتروپین در متابولیسم پروتئین، کربوهیدرات و لیپیدها دخالت دارد

سوماتروپین الکسیر در پکیچ 48 واحدی تولید می‌شود. خریداران در ایران این محصول را در کمترین زمان ممکن تحویل میگیرند. محصول در شرایط دمایی مناسب نگهداری و به سراسر ایران ارسال می‌شود.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی سایت بدنسازی ایکس پرو، از تاریخ 14 فروردین 1403  عرضه سوماتروپین خارجی الکسیر در سایت بدنسازی ایکس پرو آغاز شد. سوماتروپین در متابولیسم پروتئین، کربوهیدرات و لیپیدها دخالت دارد و هدف نهایی آن افزایش بیوسنتز پروتئین‌ها در سلول است تا بدین وسیله، سبب رشد ابعادی و تعدادی سلول‌ها شود. سوماتروپین همچنین سبب تحریک صفحات رشد استخوان‌ها، پیش از سن بلوغ می‌شود. کودکانی که دچار اختلال رشد هستند و ورزشکارانی که به دنبال افزایش حجم توده عضلانی می‌باشند از این هورمون استفاده می‌کنند.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از سوماتروپین خارجی اصل هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون سرنگ خودکاری 48 واحدی، محصولی کاملاً اورجینال و تایید شده، برند معتبر و  بصرفه از نظر قیمتی را دارند. بدین ترتیب می‌توان با خرید یه پکیج این محصول 48 واحد سوماتروپین را در اختیار داشت که برای استفاده چندین روز کافی است.

امیر افکاری مدیرعامل سایت بدنسازی ایکس پرو با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت:  واردات سوماتروپین خارجی الکسیر کاملاً به شکل قانونی بوده و برای توزیع این محصول در تمام نقاط کشور تدابیر خاصی اندیشیده شده است.  از زمان فروش سوماتروپین در سایت ایکس پرو استقال زیادی از این محصول شده و بازخورد مثبتی از مصرف کنندگان دریافت شده است.

وی ادامه داد: الکسیر محصول کشور آلمان است که در پکیچ 48 واحدی تولید می‌شود. خریداران می‌توانند در هر کجا از ایران که باشند این محصول را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند. با توجه به شرایط خاص نگهداری سوماتروپین که باید در دمای پائین باشد سایت ایکس پرو این محصول را در شرایط دمایی مناسب نگهداری و با حفظ همین شرایط دمایی آن را به سراسر ایران ارسال می‌کند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت سایت بدنسازی ایکس پرو به نشانی xpro.fitness مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت آنلاین بدنسازی و تناسب اندام ایکس پرو

سایت بدنسازی ایکس پرو با رویکرد ترویج تناسب اندام همراه با سبک زندگی سالم شروع به کار کرد و هدف آن افزایش دانش ورزشکاران این حوزه و آگاهی بخشی به ورزشکاران فعال در حوزه پرورش اندام می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش