اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050370245372

مدیران جدید بانک ملی ایران معرفی شدند

کد: 1395050370245372

http://goo.gl/BE6Mz8

، تهران , (اخبار رسمی): در پی صدور حکم انتصاب هفت نفر از مدیران ارشد بانک ملی ایران انتصاب آنان توسط حسین زاده مدیرعامل و کریمی و پناهی اعضای هیات مدیره اعطا شد.

حکم انتصاب

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی رئیس هیات مدیره بانک طی سخنانی اظهار داشت: در هر سازمانی جابجایی و ارتقای افراد ، موجب پویایی سازمان می شود و تجربه نشان داده است که سکون و بی حرکتی نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت. در سیستم مدیریتی نیز جابجایی باعث می شود پویائی افراد بیشتر شود و به تبع آن افراد با انگیزه بیشتر و بالاتر به انجام وظایف خود بپردازند.

 مدیر عامل بانک ملی  ضمن قدردانی از مدیران ارشد سازمان به جهت تلاش در مسئولیت های قبلی ، برای آنان در پست های جدید آرزوی توفیق کرد.

حسین زاده همچنین تلاش های فاطمی اردکانی عضو کنونی هیات مدیره در سمت سابق معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و ایزدی معاون سابق منابع انسانی قدردانی و تشکر کرد.

در ادامه این جلسه کریمی و پناهی اعضای هیات مدیره ، معاونین بانک و مدیران امور طی سخنان کوتاهی انتصاب های جدید را تبریک گفته و بر همکاری تنگاتنگ برای دست یابی به اهداف عالی بانک تاکید کردند.

حسین بارانی سرپرست معاون منابع انسانی ، کاووس ایرج پور سرپرست معاون حقوقی و وصول مطالبات ، مسعود خاتونی سرپرست معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات ، حبیب اله رشید ارده سرپرست مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی ، اصلان کریمی سرپرست مدیر امور شعب منطقه دو کشور و محمدنور آزادی سرپرست مدیرامور شعب منطقه یک کشور احکام خود را از دست مدیر عامل و اعضای هیات مدیره دریافت کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه