اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050470685632

دنیای عطر را بهتر بشناسیم

کد: 1395050470685632

https://goo.gl/lHeBEo

، تهران , (اخبار رسمی): ساخت مواد؛ فرمول های متفاوت و تغییر ذائقه مخاطبان جهان عطر را بسوی کشف قلمروهای تازه ای سوق داده و مفهوم عطرهای نیش را گسترش داده است. در سالیان اخیر شاهد ظهور خانه های عطر سازی مختلف بوده ایم.

چرا لوکس بایر؟ هدف و رسالت سایت

سمپل عطر ها

دسترسی به عطرهای نیش و لاکچری جهت تست؛ به دلایل مختلف بسیار دشوار و در اکثر مواقع غیر ممکن است.به منظور سهولت در تست و آشنایی با عطرهای نیش و خاص سایت لوکس بایر برای اولین بار اقدام به تولید سمپل های دست ریز با بسته بندی هایی جذاب و متفاوت کرده.این سمپل ها به راحتی قابل حمل و استفاده اند و در بطری هایی استاندارد و مطمئن به شما ارائه می شود.سایت لوکس بایر از پیشنهادات و نظرات مفید شما به منظور گسترش و تکمیل بخش سمپل عطرهای نیش؛استقبال می کند.

مجله لوکس بایر

مجله لوکس بایر در بردارنده مطالب متنوع و مختلفی است که برای علاقمندان عطر بسیار جذاب خواهد بود.این مجله شامل بخشهایی چون  تحلیل کارشناسان و نویسندگان داخلی پیرامون عطرهای نیش؛ اطلاعات عمومی در رابطه با عطر و ادکلن؛معرفی برندهای نیش و لاکچری؛معرفی عطاران بزرگ و مصاحبه با چهره های سر شناس دنیای عطر و مطالب مفید دیگر است.

نقد و بررسی و انجمن عطر و ادکلن

انجمن سایت لوکس بایر با هدف توسعه اطلاع رسانی و فراهم کردن شرایطی جهت گفتگو و تعامل میان علاقمندان و فعالان عطر در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و با تدارک دیدن محیطی صمیمانه و آزاد؛ فضایی دلنشین و جذاب جهت بحث های تخصصی و تبادل اطلاعات بین علاقمندان عطر و خصوصا عطرهای نیش ایجاد کرده.اخبار؛ فیلم ها و نوشته های چالشی دنیای عطر را در کافه رایحه پیگیری کنید.                                                                         https://www.facebook.com/groups/scentbar                                                                                                                                                 

شبکه های مجازی

لوکس بایر به منظور گسترش سطح تعاملات خود با مخاطبان؛حضور فعالی در شبکه های مجازی دارد و کانال تلگرام و اینستاگرام ما؛همواره آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان است.اخبار تخفیف ها و فروش های ویژه لوکس بایر را از شبکه های ما دریافت کنید.

راهنمای خرید

خرید اینترنتی عطر؛با چالش هایی همراه است. ممکن است در صورت تست یک عطر باز هم سئوالاتی برای شما ایجاد شود.عطری را تست کنید که تنها بخشی از آن را بپسندید و عطری را بخواهید که فضای کلی آن به بخش محبوب شما از عطر تست شده شبیه باشد،در مورد بسته بندی و طراحی شیشه  عطر تست شده راهنمایی بخواهید یا نیاز به مشاوره در زمینه های دیگر یک خرید اینترنتی عطر داشته باشید.بدین منظور کارشناسان بخش فروش در لوکس بایرآماده پاسخگویی به پرسش های شما و ارائه راهنمایی در این زمینه هستند.

اعتبار ما در همراهی شما و افتخار ما؛خدمت به شما خوبان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس