اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970216294455632

راه­کارهایی برای استفاده کافی از عطر

کد: 13970216294455632

https://goo.gl/Gp23eS

، تهران , (اخبار رسمی): به راحتی می‌­توان فردی را که میزان زیادی عطر یا ادوکلن استعمال کرده است را تشخیص داد. می­‌توان از آن سر اتاق هم عطر او را استشمام کرد.

راه­کارهایی برای استفاده کافی از عطر
راه­کارهایی برای استفاده کافی از عطر

به گزارش لوکس بایر، برای استفاده کافی از عطر باید به نکاتی دقت کرد. در این مطلب این راهکارها ارائه می‌شود.

تست با دستمال کاغذی

برای آزمودن اینکه آیا از عطر بیش از حد استفاده شده یا خیر، ابتدا به اندازه­ همیشه از آن استعمال کنید. سپس پنج دقیقه صبر کنید و یک دستمال کاغذی روی قسمتی که عطر زده‌­اید، بگذارید. اگر دستمال به آن ناحیه چسبید، بدین معنا است که بیش از حد از عطر اسپری کرده‌­اید. برای برطرف کردن این مسئله مقداری پنبه را به الکل آغشته و آهسته روی قسمت مورد نظر بمالید؛ با این عمل شدت عطر کاهش می‌­یابد.

عطر را روبروی خود اسپری کرده و از میان آن بگذرید

یکی دیگر از راه‌های اجتناب از استفاده بیش از حد از عطر استفاده حرفه‌­ای از آن است. اگر از آن دسته افرادی هستید که عطر را طی روز چندین بار استفاده م‌ی­کنید، برای اجتناب از غوطه‌‌ور شدن در عطر یا ادوکلن، آن را مستقیم روی پوست خود اسپری نکنید. به جای این کار، عطر را در فضای روبروی خود اسپری و بلافاصله از میان هوای معطرشده عبور کنید. بدین ترتیب عطر به­ طور مساوی و به میزان لازممنتقل می‌­شود.

استفاده از عطر روی یک یا دو نقطه از بدن

چنانچه عطر را مستقیما روی پوست خود می‌­زنید، یک یا دو قسمت از بدن خود را انتخاب کنید؛ مثل گردن، سینه یا مچ‌­ها. سپس عطر را در فاصله 25 سانتی­متری از بدن خود نگه داشته و روی نقاط مورد نظر اسپری کنید.

عطرهای سنگین‌تر را برای قسمت‌های پایین بدن استفاهد کنید

عطرهای سنگین را در قسمت­‌های پایین بدن خود اسپری کنید؛ مثل پشت زانوها. بدین ترتیب عطر به سرعت منتشر نمی‌­شود و اطرافیان را آزار نمی‌دهد و در نتیجه همه از رایحه عطر شما لذت خواهند برد.

نزدیک شدن به افراد

این راهکار یکی از بهترین شاخص­‌ها برای فهمیدن این نکته است که آیا خودتان یا کسی که می­‌شناسید بیش از حد از عطر استفاده کرده است یا خیر؟ یک فرد باید به شما نزدیک شود تا متوجه رایحه شود؛ اگر فردی که نسبتا با فاصله از شما قرار گرفته، بتواند متوجه رایحه شما شود، بدین معنا است که بیش از حد از عطرتان استفاده کرده­‌اید.

غلظت

هنگامیکه می­‌خواهید روش استعمال عطر را انتخاب کنید، به غلظت آن توجه کنید. بطور کلی اِدوپرفیوم­‌ها از ادوتویلت­‌ها سنگین‌­تر هستند. بنابراین، عطری که برای یک فرد مناسب بوده دلیل بر این نیست که لزوما برای فردی دیگر نیز مناسب باشد.

از دوستتان بپرسید!

چنانچه می‌­خواهید کاملا مطمئن باشید که به اندازه کافی از عطر اسپری کرده‌اید، راحت‌­ترین راه این است که از یک دوست یا عضوی از خانواده که با شما صادق و صمیمی است، بپرسید. از آن­‌ها بپرسید که آیا بیش از حد از عطر استفاده کرده­‌اید یا خیر. پاسخ آن‌­ها به شما کمک می‌­کند.

مودب باشید!

اگر افرادی که به شما یا به میز کارتان نزدیک می­‌شوند، شروع به عطسه یا سرفه کردن کردند، بهتر است از آن­‌ها بپرسید که آیا به عطرتان حساسیت دارند یا خیر. واکنشی که اطرافیان دارند، می‌­تواند نشان دهد که آیا به میزانی متعادل از عطر استفاده کرده‌­اید یا خیر. اگر در محیطی قرار دارید که فرد یا افرادی به عطر شما حساسیت دارند، بهتر است میزان استفاده خود را کاهش دهید.

با استفاده از این راه­کارهای ساده به راحتی هم رایحه عطرتان را همراه خواهید داشت و هم اشک از چشمان اطرافیان‌تان جاری نمی‌­شود و مجبور نخواهند بود به هر قیمتی که شده از شما فاصله بگیرند!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس