اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050571395632

معرفی خانه عطر اونام

عطری که پاپ را خوشبو می کند

کد: 1395050571395632

http://goo.gl/ixE0yY

، تهران , (اخبار رسمی): خانه عطر اونام؛ خانه ای تازه تاسیس اما بسیار متفاوت در جهان عطر است. اونام؛ نگاهی نو به تعالی و تکامل دارد و ریشه ها و منشاء خود را در الهام گرفتن از کمال و غنای هندسه و هماهنگی خطوط یافته است.

معرفی خانه ی عطر اونام (UNUM) در جستجوی کمال

این امر وسیله ای برای بیان دریافت های فرا زمینی ایشان و زمینه ساز حرکت کمال گرایانه و مکاشفه های خانه اونام گشته است.جایی که کلیشه ها و سنن کهنه عطر سازی را در هم می شکنند تا سفری بدیع به درون را پایه گذاری کرده و آغازی باشد بر پیمودن راه کمال و رستگاری.

فیلیپو سورسی نلی خالق عطرهای اونام است. طراح آتلیه لاوس که مسئولیت تولید لباس رسمی پاپ را بر عهده دارد؛ به علاوه این عکاس؛نقاش؛موزیسین و پدید آورنده آثار پست مدرن مفهوم گرا که کارهایش از سوی موزه لوور مورد تجلیل واقع شده اند به مرد رنسانس شهرت دارد.

دیدگاه ها و ایده های خاص و ساختار شکن وی نه تنها در ظاهر و سلوک؛ بلکه در تمام آثار او به نحوی متجلی شده اند.

سورسی نلی؛ نخستین اثر خویش و خانه اونام را تحت عنوان "لاوس" ارائه کرد.لاوس؛خوشبو کننده فضای اتاق و لباس های پاپ بندیکت شانزدهم و همچنین پاپ فرانسیس بوده که بعدها به عنوان عطر معرفی شد و به شدت مورد توجه علاقمندان روایح کلیسایی و عبادتگاه گونه واقع شد.

موفقیت لاوس در کنار تفاوت و نگرش خاص این عطر؛ مسیر فعالیت اونام به عنوان خانه ای خاص و مفهوم گرا را هموار کرد. فیلیپو؛ از فضای منظم؛ خط کشی شده و دارای چارچوب های مذهبی در عطر کلیسایی لاوس به فضای هندسی؛ پر پیچ و خم و تشویش زای معماری گوتیک در عطر اوپوس1144 رسید. عطری پیچیده و عظیم که غبار نشسته از عقاید پیشین بر دیوارها؛ ستون های رفیع؛ پیکره ها و دهلیز عمارت ها و کاخ های به جا مانده از تاریخ را جلوه گر است و تکرار این طرح ها و اشکال هندسی؛ بی انتها می نماید. پس از اوپوس 1144؛ اونام مکاشفه و کمال جویی را در رزا نیگرا ادامه داد تا رویش و شکفتن در میان تاریکی ها و حصار های هندسی و پیکره های خاک گرفته را به تصویر بکشد و مکملی باشد بر دو محصول قبلی این خانه.

هر پنج عطر خانه اونام آثار هنری پیچیده و خوش ساختی هستند که بعضا از برخی المان های عطرهای موفق بهره گرفته اند؛ اما با این وجود در سطح بالایی از کیفیت قرار دارند و همچنان به ایده ها و اهداف اونام پایبند است.

نگاهی متفاوت و ساختار شکن که مرزها را زیر پا می گذارد و چالش آفرین است.همراهی با فریادها و آواهای انگیزاننده که روح دریافت می کند؛در مسیری که همچنان ادامه دارد...

برای مشاهده محصولات اونام به سایت لوکس بایر مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس