اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677105721

همه آنچه که باید درباره اگزما دانست

کد: 1395051677105721

http://goo.gl/zZlJjj

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس تحقیقات انجمن متخصصین پوست آمریکا می‌گویند افراد دچار اگزما ممکن است دچار شرایط دیگری نظیر بیماری قلبی نیز باشند.

همه آنچه که باید درباره اگزما دانست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت سرمه ساویز ،اگزما یا درماتیت به التهاب یا آماس پوست گفته می‌شود که می‌تواند منجر به خارش، قرمزی، تورم، پوسته‌ریزی و دیگر نشانه‌ها شود. به نظر می‌رسد اغلب روی صورت، دست‌ها و پاها به وجود می‌آید، اما می‌تواند روی هر نقطه‌ای از بدن ایجاد شود. 

خارش و سوزش پوست، قرمزی، تاول و برآمدگی، تورم، برجستگی و پوسته‌پوسته شدن پوست از دیگر نشانه‌های این بیماری است. برخی از انواع اگزما، مانند اگزمای حساسیت ناشی از تماس با یک ماده تحریک‌کننده، در هنگام تماس باعث قرمزی، خارش و ترشح پوست می‌شوند. اگزمای شوره‌دار نیز می‌تواند پوست را زرد، روغنی و فلس‌دار کند. 

به گفته محققان اگزما تنها بر روی پوست اثر ندارد، بلکه تاثیری جدی بر کیفیت زندگی و سلامت کلی چه از نظر فیزیکی و چه روانی افراد نیز دارد.

اگزما با افزایش خطر شرایطی نظیر آسم، تب یونجه، آلرژی غذایی، چاقی و بیماری قلبی مرتبط است.

به گفته محققان، رابطه بین اگزما و بیماری‌های ذکر شده هنوز نامشخص است، اما شاید التهاب ناشی از اگزما باعث تاثیر بر سایر نقاط بدن شود.

تاثیرات منفی اگزما شامل پیدا شدن علائمی بر خواب و عادات سلامتی نظیر عفونت‌های پوستی و حتی اضطراب و افسردگی  است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ساویز

همگام با پیشرفت های روز دنیا در زمینه محصولات آرایشی – بهداشتی، sh,dcبا تقویت بخش های کنترل کیفیت، پژوهش و توسعه و برنامه ریزی و پشتیبانی تولید اهتمام روز افزونی را در راستای ارتقاء کیفیت محصول، بسته بندی های جدید و به کارگیری بهترین مواد اولیه از معتبرترین کمپانی های جهان به نمایش گذاشت. اما ساویز امروز، علاوه بر حفظ ارزش های اصیل خود در راستای تأکید بر حفظ و ارتقاء مستمر کیفیت محصولات، دغدغه ای فراتر از تولید دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی