اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778894727

در پی اهدای تابلوی نقاشی اثر صبا صالحی به استاد هنرمند حسین محب اهری

هنر بر پیشانی احسان به مهر بوسه می‌زند

کد: 1395051778894727

http://goo.gl/mBk86M

، تهران , (اخبار رسمی): صبا صالحی متولد 1366، دانش‌آموخته رشته حقوق، دوره‌های تخصصی هنر را نزد استاد آیدین آغداشلو فراگرافته و تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی را برپا کرده است.

هنر بر پیشانی احسان به مهر بوسه می‌زند

برپایی گالری نقاشی مشترک با دوستانش در گالری غربی برج میلاد علاوه بر اینکه در معرفی سبک و نگاه صبا صالحی به عنوان شاگرد استاد آیدین آغداشلو کارا بوده و هست، وجه دیگری از شخصیت حمایتگر این هنرمند را معرفی می‌کند و آن همراهی و هم‌ قدمی با انجمن حمایت از بیماران سرطان ایران(احسان)، است.
صبا صالحی با پشتکار و معرفی خود به دنیای هنر و همچنین با دو یادداشتی که توسط استاد آغداشلو بر آثارش گذاشته شده است، در دنیای هنر نقاشی معرفی شده است و با تأمل بر آثارش می‌بینیم که در این عرصه حرفی برای گفتن دارد.
انجمن حمایت از بیماران سرطان ایران(احسان)، صبا صالحی را از منظر دیگری می‌شناسد و از بابتی دیگر جز هنر نقاشی و آثار و سبکش معرفی می‌شناسد.

حمایت از بیماران سرطانی ایران با اهدای هشتاد درصد از فروش آثار شرکت داده شده در گالری برج میلاد گواه دیگری است بر اینکه فرزندان برومند ایران عزیز هم زمان با دریافت مهارت‌های هنری وجهه انسان‌دوستی و ارتقای روح انسانی خود را فراموش نکرده‌اند و وقتی که به عرصه عمل و معرفی خود می‌رسند بر پیشانی هنرشان رنگ و طرح و نقاشی حرف اول را نمی‌زند دوست داشتن نوع بشر و حمایت از هموطن سرلوحه است و اینجاست که رنگ‌ها و طرح ها با عشق و دوستی آمیخته می‌شود و حاصل آن دست مشقی است به رنگ خدا.
صبا صالحی هنرمند نقاش و صاحب سبک کشورمان، علاوه بر حمایت از بیماران سرطانی ایران و همراهی با انجمن احسان در مراسمی، یکی از آثار نفیس خود را به استاد محب اهری هنرپیشه صاحب نام اهدا کرد و این در حالی است که استاد  حسین محب اهری به جهت دعوت انجمن احسان در مراسم افتتاحیه گالری نقاشی حضور پیدا کرده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی