اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020523743624727
در دسترس نیست

کتاب کار چهارم و پنجم ابتدایی

من می‌نویسم چون می‌توانم

کد: 14020523743624727

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب من می‌نویسم کتاب کار چهارم و پنجم ابتدایی است.نویسنده دانش آمو را به نوشتن و یادگیری می‌خواند و در همان ابتدا به اهداف انشا نویسی پرداخته است.راهکار داده است و دلایل صعف دانش آموزان را بیان کرده است.واژه گزینیزیبایی شناسی و تخیل، بیان احخساس و افکار و درک مطلب را هم به صورت مبسوط بیان کرده است

من می‌نویسم چون می‌توانم
جلد کتاب من مینویسم چون میتوانم

مهارت خوب نوشتن، دانش آموزانی توانمند و در آیندههمه مردم جامعه را یادیگر خواهد بود. جامعه فردا در هر شغل و هر میزان تحصیل و جایگاهی با دانستن مهارت نوشتن بهتر و شایسته تر تعریف میشود

کتاب من مینویسم چون میتوانم به چاپ سوم رسید.

کتاب من مینویسم چون میتوانم ، کتاب کار انشا، چهارم و پنجم ابتدایی است و با توجه به استقبال خوانندگان توسط انتشارات مشق شب به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرنگار اخبار رسمی، رضا هوشمند مدیر مسئول انتشارات مشق شب با تاکید بر ضرورت توجه آموزگاران، اوئلیا و دانش آموزان بهدرس انشا در مدارس گفت: نوشتن، افزایش دایره واژگان در گفتار ونوشتار، درست نویسی مهارت و دانشی است که در تمام مراحل زندگی دانش آموز کارآمد است.

رضا هوشمند گفت: هیچ کسی ار تعامل و ارتباط با جامعه اطرافش بی نیاز نیست. و قدرتمندی در ارتباط های اجتماعی به برخورداری از مهارت ها، هنرها و دانش هایی است که انشا و انشا نویسی و توانمندی در نگارش یکی از آن توانمندی هاست.

مدیر مسئول مشق شب با معرفی کتاب گمن مینویسم چون میتوانم به جامعه معامان، اولیا و دانش آموزان امیدوار است جامعه فردا جامعه آگاهتر و توانمند تری باشند. وجود تمرین در هر بخش تعامل دوسویه ایجاد کرده وموجب می‌شود کطالب بهتر و عمیق‌تر درک و به ذهن سپرده شود.

کتاب "من مینویسم چون میتوانم" در قطع رحلی، دو رنگ با چیدمان صفحه جذاب و همراه با دانش آموز به توسط دکتر مریم علی نژاد، استادیار پژوهش بنیاد دانشنامه نگاری ایران و آموزگار به رشته تحریر در آمده است.کتاب در 64 صفحه به مقدمه، کلیات، واژه گزینی، ساختار و ارکان جمله، توصیف، زیبایی شناسی، بیان احساس و افکار و در نهایت به درک مطلب پرداخته است. این کتاب را میتوانید از دفتر فروش وپخش انتشارات مشق شب واقع در میدان انقلاب، ابتدای خیابان قدس، پلاک سه، واحد یازده و یا تماس با شماره های 66962516، 66962517 تهیه کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب