اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052485185632

معرفی Swiss Army VICTORINOX

سوییس آرمی چاقو ساز، عطرساز شد

کد: 1395052485185632

http://goo.gl/eBsrRE

، تهران , (اخبار رسمی): صلیب سفید ترسیم شده بر سپری سرخ؛نماد مشهور بزرگترین کمپانی تولید کننده چاقوهای جیبی زیبا و پرطرفدار است که سال 1884 در شهر "ایباخ" کشور سوییس؛توسط "کارل اِرسِنِر" و "نیکولاس اِرسِنِر" تأسیس شد.

سوییس آرمی چاقو ساز، عطرساز شد

سال 2002 دنباله ای زنانه از عطر "سوییس آرمی" عرضه شد که با ترکیب ساده ای از گل ها و ادویه، رایحه ای درخشان و تازه ایجاد می کرد

به گزارش روابط عمومی لوکس بایر، نخستین عطر این شرکت در سال 1997 معرفی می شود."سوییس آرمی کلاسیک"(CLASSIC) عطری شاداب و مفرح است و حجم بالایی از آکورد های گیاهی و تازه را شامل میشود که در کنار نوت چوبی؛رایحه ای مردانه و با صلابت خلق می کند.در همین سال دنباله ای از این عطر با نام "کلاسیک آیکون" با رایحه ای پر انرژی از ترکیب نوت های چوبی و گلی در کنار ادویه ها و نوت های سبز؛موفقیت ویژه ای به دست می آورد.

 عطر بعدی در سال 1998 و تحت عنوان "ویکتوریا" (VICTORIA) عرضه می شود.این عطر زنانه که به احترام مادر بنیانگذاران شرکت تولید شده؛از ترکیب گل بو و پودری قدرتمندی بهره می برد که از حضور آکورد های سبز و تازه؛به ترکیبی متفاوت و لطیف می رسید.تازگی و شفافیت با شکوه این عطر؛موفقیت قابل قبولی به همراه داشت و توجه مدیران کمپانی را به این خط نو پا جلب نمود.

این شرایط رو به پیشرفت و توفیق؛موجب صرف وقت و هزینه ی بیشتر می شود که منجر به عرضه ی عطر بسیار موفق "سوییس آرمی آلتی تیود" (ALTTITUDE)در سال 2001 می شود.ترکیب آروماتیک و چوبی بسیار دلنشین در کنار طراوت و تازگی سبز و میوه ای توجه طرفداران عطر های فِرِش را به خود جلب نمود و این عطر را به یکی از محبوب ترین کار های تابستانی سال تبدیل کرد و تا به امروز یکی از پر فروش ترین عطر های ویکتورینوکس بوده است.

سال 2002 دنباله ای زنانه از عطر "سوییس آرمی" عرضه گشت که با ترکیب ساده ای از گل ها و ادویه، رایحه ای درخشان و تازه ایجاد می کرد؛ ارائه  این عطر موفقیت چندانی به همراه نداشت و موجب وقفه ای چند ساله در خط تولید عطر کمپانی شد.در طی این چند سال؛کمپانی تمرکز خود را بر بخش های دیگر متمرکز نمود و خبری از عطر های ویکتورینوکس نبود؛تا اینکه در سال 2008 دو عطر جدید روانه ی بازار ها شد."سوییس آرمی مانتِین واتر" در قالب جفت مردانه و زنانه با ترکیبی تازه و آرامش بخش؛بازگشت با شکوه ویکتورینوکس را نوید می داد.

سال 2014 با ساخت دو دنباله و یک عطر جدید به پایان رسید."کلاسیک اسپورت" (CLASSIC SPORT) که عطری مردانه از نوت های میوه ای و شاداب در ترکیب با مشک و ادویه بود و نیز عطر زنانه ی "میستیک فورست" با رایحه ای چوبی و سبز به همراه نوت میوه ای جذاب بعنوان دنباله هایی بر "سوییس آرمی" و "فورست" (FOREST)معرفی شدند.همچنین عطر زنانه ی "اِلا"(ELLA) با ترکیبی پیچیده و عمیق از نوت های شیرین و گرم در کنار گل ها و مرکبات؛به عنوان یکی از محصولات متفاوت برند معرفی شد که در سال 2016 موفق به کسب سه جایزه ی جهانی در شاخه های "سلامت و زیبایی"،"تجملات و لاکچری" و "فروش" شد.جدید ترین عطر ویکتورینوکس تحت عنوان "سوییس آرمی راک" با ساختاری متفاوت از محصولات تازه و با نشاط این برند؛ترکیب اورینتال و ادویه ای متفاوتی ارائه می کند که رایحه ای از سنگ و خاک در خود دارد.

برای مشاهده تمامی محصولات VICTORINOX اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس