اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585805955

مدیر باغ وحش ارم سبز خبر داد

تولد شتر دو کوهانه سفید در باغ وحش تهران

کد: 1395052585805955

http://goo.gl/wPJJnS

، تهران , (اخبار رسمی): قندالی مدیر باغ وحش این مجموعه گفت: یک عدد شتر دو کوهانه سفید با جنسیت نر طی یک هفته ی اخیر در باغ وحش تهران متولد شد.

تولد شتر دو کوهانه سفید در باغ وحش تهران

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی ارم سبز، قندالی  مدیر باغ وحش با اشاره به در خطر بودن و انقراض شترهای دوکوهانه اعلام کرد: شتر های دوکوهانه از نظر زیست محیطی به شدت در معرض خطر انقراض  هستند و امروزه زیستگاه اصلی آنها صحرای گبی مغولستان و بخش کوچکی از چین و هند است.

وی ادامه داد:زمانی در ایران نیز بصورت بومی وجود داشته اند و این مهم در برخی از کتب مذهبی و تاریخی و سنگ نوشته ها نشان داده شده است . امروزه بعلت تخریب زیستگاه ، شکار بی رویه و اختلال ژنتیکی با شتر تک کوهان به ورطه ی نا بودی کشیده شده اند.

قندالی با تاکید بر نقش باغ وحش ها افزود: باغ وحش ها نقش مهمی در حفظ ژن با ارزش این حیوان در سراسر دنیا ایفا می کنند که باغ وحش تهران نیز از این مهم مستثنی نیست.

بر اساس این گزارش وی تولد این شتر دو کوهانه در باغ وحش تهران را نشان دهنده ی موفقیت این باغ وحش در زمینه ی حفظ و تکثیر گونه های در خطر انقراض دانست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارک ارم

شرکت ارم سبز یکی از شرکتهای تحت پوشش سازمان سیاحتی بنیاد که در غرب تهران و در زمین به مساحت 70 هکتار احداث شد. این مجتمع که با داشتن قابلیتهای بالای تفریحی و آموزشی خود سالانه میزبان تعداد کثیری از خانواده های ایرانی و اردوهای دانش آموزشی می باشد. مجتمع ارم با تعدد و تنوع در انواع خدمات تفریحی، آموزشی و فرهنگی خود از امتیاز خاصی نزد ایرانیان برخوردار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح