اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687800037

با حضور رئیس جمهور انجام شد

تفاهم نامه پست‌بانک‌ واستانداری کهگیلویه

کد: 1395052687800037

http://goo.gl/NtJ5Ap

، تهران , (اخبار رسمی): تفاهم‌نامه پرداخت تسهیلات به منظور ایجاد، تکمیل و توسعه‌ طرح‌های اشتغال‌زائی متوسط و خرد بین پست‌بانک‌ایران و استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور امضاء شد.

مشاغل خرد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی پست بانک؛ براساس تفاهم‌نامه  بین پست‌بانک‌ایران و استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های طرفین درراستای تأمین مالی سرمایه درگردش و ایجاد طرح‌های اشتغال‌زائی و توسعه کسب‌وکارهای خرد و کوچک بخش‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی در حوزه روستائی و ICT از مهمترین همکاری‌های طرفین است.

 همچنین تسهیلات مورد نیاز برای حفظ و ایجاد اشتغال‌‌، عمران و آبادانی و توسعه بخش‌های مختلف روستائی اعم از طرح‌های کشاورزی، دامداری، صنایع تبدیلی و کوچک، صنوف تولیدی، صنایع دستی روستائی، مشاغل خانگی، سایر صنایع و بخش‌های حوزه فناوری اطلاعات به متقاضیان حقیقی و حقوقی بخش‌های خصوصی و تعاونی پرداخت می‌شود.

قابل ذکر است که این تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی، استانداری و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و سایر منابع تعیین شده برای تأمین سرمایه در گردش فعالان حوزه‌های مذکور و براساس معرفی استانداری به این بانک به عنوان بانک عامل پرداخت می‌ شود.

بر اساس این گزارش و طبق تفاهم‌نامه مذکور، پرداخت تسهیلات به طرح‌های مشمول کمک‌های فنی و اعتباری با طرح‌های روستائی، صنایع تبدیلی، کشاورزی، فرش و بخش ICT استان در اولویت می باشد.

گفتنی است: این تفاهم‌نامه با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان در جلسه مشترک با سرمایه‌گذاران استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح و مبادله شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه