اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704137695431

ورود وزیر صنعت و تجارت عمان به بندرعباس

کد: 13950704137695431

https://goo.gl/62yfy1

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر صنعت و تجارت عمان صبح امروز در رأس هیات اقتصادی وارد بندرعباس شد.

ورود وزیر صنعت و تجارت عمان به بندرعباس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت؛ «علی بن سعود السنیدی» باهدف راه‌اندازی خط کشتیرانی مسافری گردشگری بندرخصب عمان به بندرعباس، امروز (چهارم مهرماه) هم‌زمان با آغاز هفته گردشگری با استقبال معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار هرمزگان وارد بندرعباس شد.

فعالیت این خط کشتیرانی امروز با ورود شناور عمانی گردشگران به همراه مسئولان استان مسندام عمان در اسکله بندر باهنر بندرعباس آغاز شد.
علی بن سعود السنیدی در حاشیه این سفر گفت که توسعه روابط ایران و عمان می‌تواند در سطح بین‌المللی مؤثر باشد.
این مقام مسئول فاصله دریایی اندک میان دو کشور را فرصت مناسبی برای توسعه روابط در تمام زمینه‌ها و پیشرفت و آبادانی دو منطقه ارزیابی و در ادامه اضافه کرد: دو کشور دوست و همسایه مصمم به توسعه روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی هستند و به‌زودی حجم مبادلات و سطح همکاری‌های خود را بیشتر خواهند کرد.
علی بن سعود السنیدی بیان کرد: درگذشته با سفر این هیئت بلندپایه ثابت کرده‌ایم که برای توسعه روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی جدی هستیم و به‌زودی با راه‌اندازی خط مسافری ایران و عمان تا قبل از پایان سال شمسی به رونق گردشگری منطقه کمک خواهیم کرد.
لازم به ذکر است، وزیر صنعت و تجارت عمان قرار است در شانزدهمین اجلاس کشور ایران و عمان در تهران شرکت کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید