اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705137905791

معجزه روغن هسته انگور را دریابید

کد: 13950705137905791

https://goo.gl/X9jxwa

، (اخبار رسمی): روغن هسته انگور غنی از پرو آنتی سیانین است که یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است و می تواند جلو تخریب سلولی در اثر رادیکالهای آزاد را بگیرد.

معجزه روغن هسته انگور را دریابید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، زهرا مجدی،مدیر نظارت بر مواد غذائی و آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی فسا با اعلام این خبر گفت: روغن هسته انگور یک روغن خوشمزه و ایده آل برای آماده کردن غذاهای سرد و گرم است.

به گفته او برای تهیه ماده اولیه این روغن کشت مخصوصی صورت نمی گیرد و از هسته انگورهایی که برای آبگیری و سرکه استفاده شده اند استخراج می شود. هسته انگور 20-10 درصد وزنی روغن دارد. این روغن در کشور های اروپایی در پخت و پز،سرخ کردن و صنایع آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد. روغنی است به رنگ سبز یا زرد روشن با مزه و بویی بسیار ملایم که فاقد اسید چرب ترانس، کلسترول، اسید چرب آزاد و سدیم است. و در مقابل غنی از ویتامین های E,D,A,C و همچنین اسیدهای چرب ضروری بویژه امگا شش است.
 مجدی ادامه داد: روغن هسته انگور غنی از پرو آنتی سیانین است که یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است و می تواند جلو تخریب سلولی در اثر رادیکالهای آزاد را بگیرد.رادیکال های آزاد بمب های تخریب کننده ای هستند که در اثر مصرف دود سیگار، الکل، برخی داروها و مواد شیمیایی، مصرف بیش از حد روغن های جامد و حتی برخورد اشعه خورشید بر پوست وهمین طور اشعه ایکس در بدن بوجود می آید.
وی با بیان اینکه روغن هسته انگور بافت های پیوندی را تعمیر و تقویت می کند، گفت: این روغن به سلامت پروتئین کلاژن سلول های بنیادی و فعالیت آنزیم ها کمک می کند. همچنین دندانپزشکان مصرف انگور و هسته آن را در سلامت دندان و لثه بسیار موثر می داند زیرا آنتی اکسیدان موجود در آن از خرابی دندان ها جلوگیری می کند و موجب می شود لثه ها سفت و صورتی باقی بمانند.
وی همچنین در خصوص  خواص درمانی روغن هسته انگور افزود:روغن هسته انگور از جمله روغن هایی است که علاوه بر خواص با ارزش تغذیه ای دارای خواص درمانی و دارویی شفابخش است از جمله آن می توان به حفاظت از سیستم قلبی عروقی بدن در مقابل خطر ابتلا به تصلب شرائین و آرترواسکلروزیس، کمک به کاهش کلسترول بد خون(L.D.L ) و افزایش کلسترول خوب (H.D.L) ،حفظ فشار خون در سطح متعادل و کاهش تشکیل لخته خون،کاهش خطر ابتلا به سرطان ،کمک به طراوت و شادابی پوست وسایر بافت های بدن و کمک به سلامت چشم اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی