اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149955632

انتخاب عطرهای خاص؛بخش دوم

ماجراجویی در کشف رایحه دلخواه

کد: 13950713149955632

https://goo.gl/obPkOo

، تهران , (اخبار رسمی): قفسه‌های برخی از فروشگاه ها به زیر فشار تعداد زیاد عطرها در حال شکستن هستند. در این شرایط و با چنین تنوع بوهای دل انگیز، مشتری چگونه می تواند؛ عطر دلخواه خودش را پیدا کند؟

ماجراجویی در کشف رایحه دلخواه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی فروشگاه آنلاین عطر لوکس بایر، گمان می شود که مردم در فروشگاه‌ها غوطه‌ور شده و هرچه که در آن لحظه دوست دارند را امتحان می‌کنند، با این امید که از یک عطری خوششان آمده و آن را خریداری کنند. ممکن است این روش نتیجه دهد و شاید تقدیر عطری در راه شما قرار دهد که جذب تان کرده و مطلوب باشد تا هر روز از آن استفاده کنید.

در این میان اما این احتمال بن بست نیز وجود دارد تا شما همچنان به دنبال عطر دلخواه خود باشید.  مطمئن‌تر راه این است که پیشنهادات یک خانه‌ی عطر را بررسی کنید و بعد هر آن‌چه در باره‌ی عطری که بیشترین همخوانی را با شما داشت یاد گرفتید، را به کار گیرید.

بیشتر خانه‌های عطر هدفشان‌ این است تا خطی از عطرها را وارد بازار کنند که برای گستره‌ای از مصرف‌کنندگان جذاب باشند. برای نمونه، Chanel؛ Chanceرا برای جوان‌ترها و Eau Première، No 19. IrisPoudréو Coco Noirرا برای مشتریان اهل مد خود ارائه کرده که شاید نخواهند Chanelهای قدیمی‌تر، همچون No 5. و No 19. را استفاده کنند که برای باتجربه‌ترها (یا مشتاقان این محصولات پرشخصیت) جذاب است.

با ذکر مثالی دیگر خط لوکس LesExclusifs از Chanel وسعت سلیقه ای زیادی را در بر می گیرد که شامل یک عطر شرقی حقیقی (Coromandel)؛ یک وتیور شیک (Sycomore)؛ عطر معشوقه‌ها (Misia)؛ چرم (CuirdeRussie)؛ و غیره است.

نکاتی برای خرید

وقتی عطری امتحان می‌کنید، حتماً آن‌ها را کنار دیگر اعضای خانواده اش و یا بوهای نزدیک به آن امتحان کنید. مقایسه‌ی عطرها بهترین روش برای آگاه شدن از شخصیت هر رایحه است.

 حداقل چهار ساعت برای تکامل به پیچش بوی عطر زمان داده و در طول این مدت به بوئیدن ادامه دهید. زمانی که حس کردید عطرها بوی یکسانی دارند، وقتش رسیده که دیگر از بوییدن دست بکشید.

قابل ذکر است که  برای "بازنشانی" بینی‌تان در شال یا ژاکت بدون رایحه ی خود تنفس کنید.

به سرعت خرید نکنید. زمانی که یک شیشه‌ی زیبا در دست دارید و فروشنده در حال بازشماری صفات عالی آن است، خرید خیلی وسوسه‌انگیز می شود ولی شما می توانید بر روی یک نمونه پافشاری کنید. بوتیک‌های عطر معمولاً، در صورتی که نمونه‌های فروشی دم دست نداشته باشند، در ساختن نمونه هم شگفت‌انگیزهستند. برخی فروشگاه‌ها نمونه نیز درست می‌کنند و اگر مغازه‌ای نمونه نمی‌دهد؛ به جای دیگری بروید.

عطر چیزی شخصی است. ممکن است کمی طول بکشد تا بتوانید تصمیم‌گیری کنید، و شاید بخواهید حتی در خانه امتحانش کنید.

در واقع بهترین حالت این است که انتظار این را داشته باشید؛ رایحه‌ مخصوص شما یک شبه پیدا نشود. بنابراین  عجله نکنید. ببوئید، نمونه بگیرید، دیدگاه خود را شکل داده و حتی نظرتان را تغییر دهید. قطعا درک شما از عطر و بوی مطلوبتان گسترش داده می شود. در همین حین که از عطرها نمونه می‌گیرید، ممکن است بخواهید مثلاً با فرمولاسیون مختلفی برای روز و شب، رایحه‌ی مخصوص خود را بسازید.

هر کاری که می‌کنید، خوش بگذرانید! پیدا کردن عطری که دوستش داشته باشید یک ماجراجویی است که پاداش خوبی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس