اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167615431

با حضور وزیر صنعت روی داد

آغاز احداث شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی در خمین

کد: 13950803167615431

https://goo.gl/tqZCtv

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور مهندس نعمت زاده عملیات اجرایی ساخت شهرک صنعتی پایین دستی پتروشیمی دقایقی پیش در خمین آغاز شد.

کلنگ اجرای شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی در خمین

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت ؛ این شهرک صنعتی 95 هکتار مساحت دارد و قرار است تامین کننده ی مواد اولیه و تجهیزات مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاهی منطقه باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم آغاز این عملیات اجرایی با اشاره به آثار مثبت ایجاد شهرک های صنعتی در کشور پس از انقلاب اسلامی گفت: 750 شهرک صنعتی هم اکنون در کشور وجود دارد و برای رفع موانع و مشکلات پیش روی این شهرک ها بیش از پیش تلاش خواهیم کرد. 
وی با بیان اینکه شهرک صنعتی خمین بیش از 1000 هکتار مساحت دارد و ظرفیت بلقوه ای برای توسعه ی صنعتی و ارتقا تولید در آن وجود دارد افزود: یکی از ویژگی های این شهرک استفاده از مزایای مناطق کم تر برخوردار از جمله معافیت مالیاتی است. 
مهندس محمدرضا نعمت زاده از همه ی مدیران و دستندرکاران ساخت شهرک صنعتی پایین دستی پتروشیمی خواست تا تمام تلاش خود را برای دعوت از سرمایه گذاران و ساخت سریع تر این شهرک بکار گیرند. 
همچنین وی از واحد تولیدی رینگ خودرو در شهرک صنعتی خمین بازدید کرد و از نزدیک پای صحبت های مدیران این واحد تولیدی نشست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]