اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826184565817

قابل توجه زائران اربعین حسینی

کاهش دما در نجف و کربلا

کد: 13950826184565817

https://goo.gl/f9h3pm

، تهران , (اخبار رسمی): از فردا دمای هوا در مسیرهای منتهی به کربلا و نجف کاهش می یابد و افت دما در شب حدود 10 درجه خواهد بود.

کاهش دما در نجف و کربلا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان با اعلام این خبر و  با اشاره به کاهش دمای هوا در جنوب عراق و در مسیرهای منتهی به کربلا و نجف از فردا گفت: این افت دما تا روز سه شنبه بین 5 تا 7 درجه خواهد بود.

وی با بیان این که کاهش دمای هوا طی شب در شهرهای مقدس نجف و کربلا به حدود 10 درجه خواهد رسید، به کلیه  هموطنانی که در طول مسیر قصد اقامت شبانه دارند، توصیه نمود آمادگی لازم را برای این کاهش دما داشته باشند.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به امکان تشکیل گردوخاک در پنجشنبه در مناطق مرکزی عراق، احتمال انتقال آن به مسیرهای زیارتی و کاهش کیفیت هوا در برخی ساعات را محتمل دانست. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست