کد: 13950901187315689

از سوی ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی صورت می گیرد

حمایت ازدانش بنیان هادرکنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر

کد: 13950901187315689

https://goo.gl/E9wNgr

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت‌های دانش بنیان حوزه انرژی‌های بادی، خورشیدی، زیست توده و زمین گرمایی برای شرکت در کنفرانس بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران توسط ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی حمایت می‌شوند.

حمایت ازدانش بنیان هادرکنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران توسط انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 16 تا 18 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود که در این کنفرانس شرکت های معتبر حوزه تجدیدپذیر از کشورهای اروپایی و آسیایی همچون اسپانیا، آلمان، انگلیس، دانمارک، اتریش، چین، بلژیک و ایتالیا در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

بنابراین در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه انرژی های تجدیدپذیر، پررنگ کردن نقش این شرکت ها و استفاده از توانمندی‌های داخلی در توسعه این صنعت، ستاد توسعه انرژی تجدیدپذیر معاونت در نظر دارد از حضور شرکت های دانش بنیان حوزه انرژی های بادی، خورشیدی، زیست توده و زمین گرمایی در کنفرانس بین المللی انرژیهای تجدیدپذیر ایران حمایت کند. شرکت‌های دانش بنیان متقاضی برای حضور در کنفرانس میتوانند با مراجعه به سایت ستاد توسعه فناوری انرژی های تجدیدپذیر معاونت علمی اطلاعات لازم برای تماس با ستاد را کسب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش