اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950908191685819

دیدنی هایی که در کویر ورزنه وجود دارد

سفر به روستای فرشتگان

کد: 13950908191685819

https://goo.gl/6LZSlF

، تهران , (اخبار رسمی): برای سفرهای کوتاه و یک روزه انتخاب های زیادی وجود دارد ولی سفر به دل کویر و جذابیت های آن یکی از پیشنهادهایی است که به راحتی نمی توان از آن گذشت.

سفر به روستای فرشتگان

پیشنهاد می کنیم برنامه سفری نیم روزه به کویر ورزنه را برای خود ترتیب دهید و از شگفتی هایش لذت ببرید. با تریپ باما همراه باشید تا از عکس ها و اتفاقات کویر ورزنه آگاهی یابید.

به گزارش روابط عمومی تریپ با ما، اگر هم فرصت بیشتری دارید و می خواهید کمی ماجراجویی را چاشنی برنامه سفرتان کنید پیشنهاد می کنیم برنامه سفری نیم روزه به کویر ورزنه را برای خود ترتیب دهید و از شگفتی هایش لذت ببرید. با تریپ باما همراه باشید تا از عکس ها و اتفاقات کویر ورزنه آگاهی یابید.

در گزارش های پیشین راهنمای سفر به کویر طبس، مصر و لوت را گفتیم و از تفاوت های کویرهای ایران صحبت کردیم. در این نوشته اما می خواهیم نگاهی بیندازیم به امکانات و دیدنی های کویری در نزدیکی پایتخت که به واسطه زنان سفیدپوشش به روستای فرشتگان مشهور است. در ورزنه کمپ های متعدد کویری وجود دارد اما از میان همه آنها واحه چیز دیگری است. در کمپ واحه تفریحاتی چون کویر پیمایی، شتر سواری، سافاری، موتور سواری، زیپ لاین، پرواز تفریحی، نوشیدن دم نوش های مختلف در شربت خانه سنتی و غذای بوفه در انتظار شماست.در زیر نگاهی می اندازیم به این تفریحات از دریچه دوربین.

 برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]