اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960508255925819

دوستان خود را در روز جهانی دوستی شگفت زده کنید!

هدیه‌ی متفاوت روز جهانی دوستی

کد: 13960508255925819

https://goo.gl/ZqrDpD

، تهران , (اخبار رسمی): معجزه‌ای وجود دارد که دوستی نامیده می‌شود و در میان دل اقامت دارد، شما نمی‌دانید که چگونه به وجود می‌آید و چگونه آغاز می‌شود اما شادمانی که برایتان به ارمغان می‌آورد همیشه موهبتی خاص می‌بخشد و متوجه می شوید که دوستی ارزشمندترین نعمت خداوند است.

دهکده گردشگری پرا

به گزارش سایت تریپ با ما، روز دوستی می‌تواند بهانه‌ای باشد که به دوستان خود نشان دهیم چقدر به یاد آنها هستیم و حضورشان چقدر برایمان اهمیت دارد. برای این قدردانی پیشنهاد می‌دهیم سفری متفاوت و اما کمی ماجراجویانه ترتیب دهید و دوستانتان را با این هدیه متفاوت غافلگیر کنید. با «تریپ باما» همراه شوید و بشنوید از ایده اش برای این روز بخصوص.

پیشنهاد ویژه ی تریپ باما در روز جهانی دوستی، سفری مهیج در طبیعت بکر جنگل های مازندران در دهکده گردشگری پرا با جمعی دوستانه است، سفری که خاطره اش می‌تواند سال‌های سال نقل محفل گرم دوستان باشد.
دهکده گردشگری پرا نام خود را از یک روستای قدیمی در ۶۰ کیلومتری ساری در بخش دودانگه گرفته؛ روستایی که دورترها مردمش به علت صعب العبور بودن جاده به دامنه کوه کوچ کرده و در شلدره ساکن شدند. اکنون اما این روستا که در منطقه ای بکر و دست نخورده واقع شده با نام دهکده گردشگری پرا میزبان گردشگران شمالی است.

 در این دهکده‌ی زیبا جاذبه های طبیعی فراوانی برای دیدن و لذت بردن وجود دارد. از جمله: رودخانه شیرین رود،آبشار اوبن، رودخانه و چشمه گرگین آباد که دارای استخر شنای آب معدنی مجزا ست و همچنین برج تاریخی رسکپ. برای دیدن جاذبه های گردشگری سوادکوه اینجا را کلیک کنید.

علاقه‌مندان برای دیدن عکس‌های بیشتر از این منطقه گردشگری و هماهنگی حضور در این برنامه می‌توانند به سایت «تریپ با ما» به آدرس tripbama.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]