اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950908191695819

اپلیکیشن هایی که سفرتان را راحت می کند

کد: 13950908191695819

https://goo.gl/DcUhFB

، تهران , (اخبار رسمی): به راحتی می‌توانید فقط با یک موبایل و اینترنت همراه همه چیز را برای سفرتان برنامه ریزی و سفرتان را راحت تر کنید.

اپلیکیشن های سفر

به گزارش روابط عمومی تریپ با ما، سفر کردن نه وقت می‌شناسد و نه موقع مخصوصا حالا که همه چیز راحت تر شده و شاید در چند ساعت بعد از تصمیم سفر، خودتان را چمدان بسته در هواپیما، قطار، اتوبوس یا ماشین شخصی تان در حرکت ببینید.  شاید در این روش همه چیز سریع و با کمترین برنامه ریزی برای سفر باشد اما نگران نباشید. به راحتی می‌توانید در همان مسیر حرکتتان و فقط با یک موبایل و اینترنت همراه همه چیز را برای سفرتان برنامه ریزی کنید یا سفرتان را راحت تر کنید. با تریپ باما همراه شوید تا چند اپلیکیشن رایگان که برای سفر حتما به آن ها نیاز پیدا می‌کنید را به شما معرفی کنیم.

اول از همه مهم است که قصد سفر با چه وسیله ای را داشته باشید تا بدانید چه اپلیکیشن هایی به دردتان می‌خورد.

اپلیکیشن های سفر ریلی و جاده ای

اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید از رفتن به پایانه ها و نگرانی برای پیدا کردن بلیت پرهیز کنید و به سایت «سفر724» که چند سالی می‌شود که کارش فروش اینترنتی است مراجعه کنید. اگر قصد سفر با قطار را دارید اپلیکیشن «جمع وجور» که سایت رجا آن را ساخته تا مردم بتوانند بی دردسر و در هرجایی که هستند بلیط خود را تهیه کنند. البته نکته مهم این بلیت‌های اینترنتی این است که چون کاغذی در میان نیست شما حتما باید تمام مشخصات بلیتی که خریده اید را داشته باشید تا هروقت نیاز شد آن را به متصدیان و ماموران نشان دهید.برای خرید بلیت هواپیما لازم نیست حتما به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنید. اپلیکیشن «آپ چارترز» را حتما امتحان کنید البته اگر بلیت ارزان و لحظه آخری می‌خواهید اما ممکن است که موفق نشوید به آن مقصدی که مدنظر دارید بلیت پیدا کنید پس برای خرید معمولی بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس به سایت «علی بابا» مراجعه کنید.

سفر با خودروی شخصی

اگر برای رفتن به سفر ماشین شخصی را انتخاب کرده‌اید نگران نباشید شما فقط چند اپلیکیشن نیاز دارید تا کنترل همه چیز را به دست بگیرید. اگر زیاد با ماشین سفر کرده باشید حتما  برایتان پیش آمده که در میان راه باشید و استرس تمام شدن بنزین و رسیدن به پمب بنزین بعدی مانند خوره به جانتان افتاده باشد اما نگران نباشید اپلیکیشن«آی بنزین» در همه ی جاده ها می‌تواند به شما تمام پمب بنزین های اطرافتان را نشان دهد یا به شما امکان برنامه ریزی بهتر سفرتان را بدهد فقط یادتان باشد که لازم است «گوگل مپ» را روی گوشی یا تبلت خود نصب داشته باشید.

برای پیدا کردن مسیر راه و جاده ها آنقدر اپلیکیشن زیاد است که به راحتی می‌توانید با یک جستجوی ساده کلی نقشه از راه ها و شهری که می خواهید به آنجا سفر کنید را داشته باشید اما ما دو نرم افزار «گوگل مپ» و «سای جیک » را به شما توصیه می کنیم چون هم هردو رایگانند هم به روز تر هستند. اگر مسیری را می روید که ممکن است اینترنت در آنجا خوب آنتن ندهد «سای جیک» گزینه ی بهتری است چون بدون نیاز به اینترنت هم می تواند شمارا راهنمایی کند. این نرم افزار جدای از اینها امکانات جانبی بسیاری چون جهت یابی گویا، قطب نما و … هم دارد.

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی