اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920198494677

چگونه سازه ای چند تنی در محور آبادان به سربندر دزدیده شد

ماجرای سرقت بیلبورد غول پیکر جاده ای

کد: 13950920198494677

https://goo.gl/wswdHs

، مشهد , (اخبار رسمی): کانون تبلیغاتی خلیج فارس اقدام به نصب بیلبورد تبلیغاتی در محور آبادان به سربندر نموده و پس از صرف زمان و هزینه فراوان، اقدام به نصب آگهی برروی این بیلبورد نمود. این بیلبورد تبلیغاتی در طی یک اقدام خرابکارانه که با ارتفاع 9 متر از سطح زمین بوده است را قطع نموده اند.

ماجرای سرقت بیلبورد غول پیکر بین جاده ای

به گزارش محیطی دات آر، در روزهای گذشته طی یک اقدام عجیب، یکی از بیلبوردهای غول پیکر بین جاده ای در محور آبادان به سر بندر توسط سارقان حرفه ای، بریده و مقدار زیادی از آهن های این تابلو به سرقت رفت. 

چندی پیش کانون تبلیغاتی خلیج فارس با دریافت مجوز رسمی از اداره راه و شهرسازی اقدام به نصب بیلبورد تبلیغاتی در محور آبادان به سربندر کرده و پس از صرف زمان و هزینه فراوان، اقدام به نصب آگهی برروی این بیلبورد کرد. این آگهی تبلیغاتی برای یک برند لوازم ورزشی بوده است که طی یک اقدام خرابکارانه، بیلبورد تبلیغاتی که با ارتفاع 9 متر از سطح زمین بوده است را قطع کرده اند.

مدیر مسئول این کانون تبلیغاتی در خصوص اینکه به چه منظور و با چه تجهیزاتی اقدام به این خرابکاری کرده اند، اظهار داشت: از نحوه قطع این سازه مشخص است که توسط یک برش کار حرفه ای قطع شده است و هدف از انجام این کار بطور واضح برایم قابل درک نیست. اما به نظر ما، کسانی می توانند این کار را انجام داده باشند که در این زمینه نفع ببرند، 

محمدی در رابطه با میزان خسارت وارده گفت: مبلغی حدود 7 میلیون خسارت این بیلبورد تبلیغاتی است که به نوعی تنها قابل تعمیر است و نه قابل جبران.

وی در ادامه افزود: حدود 30 میلیون برای این سازه هزینه کرده ام که تنها یک بار اکران بر روی آن اجرا شده است.

او ضمن ابراز تاسف برای این افراد، اضافه کرد: دشمنی و قرض ورزی و یا هر چیز دیگری که می توان اسمش را گذاشت به قیمت ضربه زدن به چهره تبلیغاتی کشور جای بسی تاسف دارد که نه تنها چهره شهر و جاده را مخدوش می کند بلکه باعث ایجاد حس نا امنی و ناخوشایندی در این زمینه خواهد شد.

وی در پایان از شهرداری سربندر که به عکس العمل سریع و اعزام نیرو به محل وقوع جرم و درگیری با سارقان باعث شدند که بیش از این خسارت وارد نشود، تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است که سرقت پرژکتورها و کابل های برق رسانی در تابلوهای تبلیغاتی شهری، یکی از معضلات همیشگی کانون های تبلیغاتی است، اما سرقت کامل یک بیلبورد چندین تنی مسئله ای جدید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله محیطی دات کام

وب سایت محیطی دات کام، پایگاه اطلاع رسانی تبلیغات محیطی در ایران می باشد. که ضمن ارائه آخرین اخبار، اطلاعات در این حوزه تمامی تلاش خود را برای ارتقاء سطح کیفی تبلیغات محیطی در کشور عزیزمان ایران دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | رسانه‌ها