اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004206100005

سخنرانی«بازاریابی محتوایی» ارزنده‌ترین بخش از نگاه مخاطبین شد

درخشش اخبار رسمی در همایش «بازاریابی و فروش‌مدرن»

کد: 13951004206100005

https://goo.gl/AAbhfB

، تهران , (اخبار رسمی): همایش شیوه‌های بازاریابی و فروش‌مدرن با حضور صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان، بازاریابان و فروشندگان به همراه استاتید علم بازاریابی و فروش برگزار شد.

درخشش اخبار رسمی در همایش «بازاریابی و فروش‌مدرن»

به گزارش اخبار رسمی،همایش شیوه‌های بازاریابی و فروش‌مدرن در سالن همایش موسسه بین‌المللی آموزش زبان فارسی در تهران برگزار شد.

این رویداد بزرگ که مخاطبان آن را صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان، مدیران، بازاریابان، فروشندگان و دانشجویان تشکیل می‌دادند، در روز دوم دی ماه با سخنرانی روح‌اله هادوی‌نیا مدیرعامل کهن‌چرم با موضوع عوامل روانشناسی موثر بر بازاریابی و فروش آغاز شد.

در ادامه این همایش، مهدی جبرائیلی دبیر کل جامعه مدیران و کارآفرینان حرفه‌ای اروپا و آسیا، احمدرضا نخجوانی مدیرعامل شاتل، شایان شلیله مدیرعامل شرکت ای‌نتورک، مجید کثیری‌فر مدیرعامل اخباررسمی و احد حیدری به ایراد سخنرانی در زمینه بازاریابی، فروش، محتوی‌سازی، هوشمند سازی تجارت و ... پرداختند.

بر اساس همین گزارش، موضوع سخنرانی مجید کثیری‌فر مدیرعامل اخباررسمی تحت عنوان «بازاریابی محتوایی» به‌عنوان ارزنده‌ترین بخش همایش از نگاه مخاطبین لقب گرفت.

از جمله ویژگی های همایش شیوه های بازاریابی و فروش مدرن می توان به نکاتی مانند تعاملی و پرسش و پاسخ، کاربردی بودن مطالب، سطح برگزاری استاندارد لوکس، حضور مدیران شرکت های موفق، راهکار های افزایش فروش، اخلاق مداری در کسب و کار والگوی مشتری نوازی، امکان برگزاری جلسه مشاوره تخصصی اقتصادی توسط اساتید پس از کنفرانس، اعطای مدرک آموزشی معتبر از باشگاه موفقان اشاره داشت.

به گفته مجید حقیقی دبیر همایش و مدیر عامل باشگاه موفقان گواهینامه  حضور در همایش شرکت کنندگان در هفته بعد از همایش برای عزیزان ارسال خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش