کد: 13951007209045689

در هم‌ اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور رییس‌جمهور صورت می‌گیرد

برپایی پنل‌های صندوق نوآوری‌ و شکوفایی

کد: 13951007209045689

https://goo.gl/jQqej1

، تهران , (اخبار رسمی): مشاور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: در دومین نشست هم‌اندیشی فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان که با حضور رییس‌جمهور برگزار خواهد شد،درباره مسائل و موضوعات شرکتهای دانش‌بنیان و نیز صندوق نوآوری و شکوفایی بحث‌وتبادل‌نظر صورت می‌گیرد.

برپایی پنل‌های صندوق نوآوری‌ و شکوفایی

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی معاونت علمی‌ و فناوری ریاست‌جمهوری، پرویز کرمی با بیان اینکه «دومین نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصاد دانش‌بنیان و نوآوری» با حضور روحانی رییس جمهوری کشورمان، معاون علمی و فناوری رییس جمهور ، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونین و فعالان، مدیران و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان، اواسط دی ماه امسال برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم، در راستای فرهنگ‌سازی و ترویج موضوع اقتصاد دانش‌بنیان و معرفی کسب و کارهای نوین و شرکت‌های نوآور مانند سال گذشته و با هدف هم‌اندیشی در خصوص مسائل و موضوعات شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت یک روزه در محل اجلاس سران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این رویداد، اظهار کرد: این نشست یک روزه بوده و علاوه بر سخنرانی مسؤولان ارشد نظام، در سه بخش نمایشگاهی، جلسه پرسش و پاسخ ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و پنل صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوآور همراه خواهد بود.

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی در ادامه گفت: در بخش نخست، بازدید رییس‌جمهور از نمایشگاه دستاوردهای این شرکت‌ها و سخنرانی در جمع رؤسا و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان صورت می‌گیرد.

کرمی درباره بخش دوم این هم اندیشی تصریح کرد: نشست پرسش و پاسخ در خصوص چالش‌ها و مسائل شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور بهزاد سلطانی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی،  سیدمحمد صاحبکار خراسانی رییس امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، در نوبت صبح برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: باید توجه داشت که هم اکنون بیش از 80 خدمت مختلف برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به این شرکت‌ها داده می‌شود و برای ایجاد هماهنگی و سهولت در کارها این نشست‌ها ضروری است و آسیب شناسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف این اقدامات در این جلسات هم‌اندیشی عیان و برطرف می‌شود.

دبیر دومین نشست هم‌اندیشی فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان ادامه داد: در بخش سوم و نوبت بعداز ظهر این مراسم نیز، پنل و نشست‌های ویژه با محوریت فعالیت‌ها و خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور رییس هیات عامل و معاونین و مدیران این صندوق برپا می‌شود؛ رؤسا و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت چهره به چهره به تبادل نظر و تعامل و پیگیری مسائل شرکت‌های خود با صندوق در این عرصه خواهند پرداخت.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری خاطرنشان کرد: صاحبان و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و دریافت کارت ورود به جلسه که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد، به وب‌سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (www.isti.ir) مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف