اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212495819

اقامتگاه‌های بوم گردی استان سمنان را بشناسیم

شبی را با آسمان پرستاره سمنان سحر کنید

کد: 13951013212495819

https://goo.gl/vUwY4z

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها به‌واسطه شلوغی شهرنشینی و مکانیزه شدن زندگی، بسیاری از مردم دچار سردرگمی و افسردگی شده اند و این دلیلی ندارد جز اینکه از اصلیت خود که همان آمیختگی با آب و خاک است بدور مانده اند.

شبی را با آسمان پرستاره سمنان سحر کنید!

شما را به میهمانی نورخونه با شبی پر ستاره می خوانیم. مکانی برای نکاه کردن،نوشتن،سرودن و مکانی برای با خود بودن.بیایید با هم باشیم از داستانهایمان بگوییم آواز بخوانیم و هم نمک سفره‌های روستاییمان شویم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تریپ با ما، این روزها بواسطه شلوغی شهرنشینی و مکانیزه شدن زندگی، بسیاری از مردم دچار سردرگمی و افسردگی شده اند و این دلیلی ندارد جز اینکه از اصلیت خود که همان آمیختگی با آب و خاک است بدور مانده اند. با «تریپ باما» همراه شوید تا برنامه سفری برای شما ترتیب دهیم و  روحی تازه کنیم در این دنیای مدرن. 

اقامتگاه بوم گردی نورخونه

شما را به میهمانی نورخونه با شبی پر ستاره می خوانیم . مکانی برای نکاه کردن، نوشتن، سرودن و مکانی برای با خود بودن. بیایید با هم باشیم از داستانهای مان بگوییم آواز بخوانیم، هم نمک شویم؛ هم نمک سفره‌های روستاییمان. بیایید با چوپان خوب روستایمان به کوه و صحرا برویم بیایید به این آبادی، بیایید با هم آباد کنیم روستایمان را سرزمینمان را.

این ها نوشته هایی است که صاحب نورخونه برای دعوت شما به خانه اش در وب سایتش نوشته است. نورخونه را در برنامه سفرتان بگنجانید و دل به دلش دهید تا یکی از سفرهای خاطره انگیزتان را رقم بزنید.

نورخونه در روستای قلعه بالا، در حاشیه دشت کویر و ۱۴۰ کیلومتری جنوب شرقی شاهرود و در ۲۴ کیلومتری منطقه بیارجمند قرار دارد. این روستا نزدیک‌ترین روستا به پارک ملی توران، بزرگ‌ترین منطقه حفاظت شده خاورمیانه است که در آن گونه‌های نادری مانند یوزپلنگ و گور ایرانی زندگی می‌کنند. چوپانی و رصد ستارگان در آسمان شب را اینجا در کنار ما و در نورخونه تجربه کنید.

اقامتگاه بوم گردی توران گشت

روستای گردشگری قلعه بالا یکی از روستاهای دیدنی استان سمنان و شهر شاهرود است که به واسطه نزدیکی اش به پارک ملی توران و فضای روستایی و دلنشینش یکی از جاذبه های گردشگری این استان شده است و مدت هاست گردشگران زیادی اعم از داخلی و خارجی این روستا را بعنوان مقصدی برای سفر و گشت و گذار یک یا دو روزه در برنامه سفر خود جای می دهند.

برای خواندن ادامه مطلب و دیدن عکس ها، آدرس و مسیر دسترسی اقامتگاه ها اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]