اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219885980

همکاری سازمان مدیریت پسماند با پلیس راهور

کد: 13951025219885980

https://goo.gl/qknYxq

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان مدیریت پسماند در خصوص برخورد با تخلفات خطرناک و مخاطره آمیز رانندگان کامیون ها و خودروهای سنگین علی الخصوص حامل پسماند های ساختمانی و عمرانی با پلیس راهور همکاری کرد.

همکاری سازمان مدیریت پسماند با پلیس راهور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند؛ در طرح شبانه پلیس راهور که در بزرگراه های شهید همت، شهید زین الدین ، شهید بابایی ، نیایش و مبادی ورودی شهر به اجرا درآمد؛ عوامل اجرایی معاونت پسماند های ساختمانی و عمرانی سازمان  با حضور گسترده و فعال کنار عوامل راهور ضمن برخورد  با رانندگان متخلف کامیون ها و خودروهای سنگین حامل پسماند های ساختمانی و عمرانی،  در صورت لزوم اقدام به  توقیف ،جریمه  و یا معرفی راننده به مراجع قضایی نمودند.

جعفری ، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در تشریح این طرح خاطر نشان کرد: مشارکت سازمان در برقراری نظم و آرامش در سطح شهر به ویژه مناطق شمالی تهران از اهداف اصلی اجرای این طرح ضربتی بوده که از ساعت 22 آغاز و تا ساعتهای اولیه صبح ادامه داشته است.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در ادامه گفت: با توجه به تهیه و تامین دو دستگاه باسکول سیار توسط شهرداری تهران  در این طرح  با تخلفات رانندگی کامیون ها و خودروهای سنگین که دارای اضافه تناژ،  فاقد کارت تردد، حمل بار بدون روکش  و تخلیه بار در اماکن غیر مجاز میباشد؛  برخورد می گردد .
به گفته  مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند، در این طرح  کارشناسان مربوطه با رصد نحوه تردد خودروهای سنگین؛ در صورت داشتن نقص فنی نسبت به توقف و اعزام خودرو به تعمیرگاه اقدام می کنند.
جعفری ضمن ابراز خشنودی از این تعامل اظهار داشت:  این طرح استمرارداشته و برابر مذاکره با معاون محترم ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ ، قرار است حداقل هفته ای سه شب و با جدیّت هر چه بیشتر به مورد اجرا گذاشته شود.
لازم به ذکر است که  این طرح در تمامی مناطق شهر تهران به صورت منظم و برنامه ریزی شده اجرا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

سازمان مدیریت پسماند شهر تهران متولی اصلی مدیریت بر چرخه دفع پسماند و بازیافت پسماند در شهر تهران است. این سازمان در سال 1389 از ادغام سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران و سازمان خدمات موتوری تشکیل شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست