اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232585980

برگزاری اجلاس مدیریت پسماند ایران و آلمان

کد: 13951118232585980

https://goo.gl/QXHJ12

، تهران , (اخبار رسمی): طی جلسه‌ای جزییات مربوط به اجلاس مدیریت پسماند ایران و آلمان در حوزه سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری اجلاس مدیریت پسماند ایران و آلمان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند،در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای رسیدن به یکپارچگی در مذاکره با طرف‌های خارجی شرکت‌کننده در این اجلاس صورت گرفت و مقرر گردید مذاکره با شرکت‌های خارجی در چارچوب مشخص در بحث سرمایه گذاری و فنی صورت پذیرد.
در ادامه این جلسه دکتر جعفری با اشاره به لزوم جذب سرمایه‌گذاری خارجی و استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت پسماند، تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های صورت پذیرفته، فرصت‌های سرمایه‌گذاری سازمان به اداره کل اقتصاد و امور دارایی استان تهران و دبیرخانه اجرایی اجلاس پسماند ایران و آلمان اعلام خواهد شد تا هماهنگی های لازم جهت فراهم نمودن بسته مذاکره با طرفین آلمانی توسط دبیر خانه اجلاس مهیا شود.
وی افزود: در این اجلاس که با حضور چند شرکت بزرگ آلمانی به منظور انتقال دانش و تکنولوژی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری طی روزهای ششم و هفتم اسفندماه برگزار می‌شود، شخصیت‌های همچون معاون وزارت محیط زیست و ریاست آژانس بین‌المللی محیط زیست آلمان شرکت خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

سازمان مدیریت پسماند شهر تهران متولی اصلی مدیریت بر چرخه دفع پسماند و بازیافت پسماند در شهر تهران است. این سازمان در سال 1389 از ادغام سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران و سازمان خدمات موتوری تشکیل شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه