اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028222056860

از سوی «پارس فریلنسر» عملیاتی شد

راه اندازی سامانه بین المللی برون‌سپاری پروژه‌ها

کد: 13951028222056860

https://goo.gl/1OhnlW

، مشهد , (اخبار رسمی): «پارس فریلنسر» اولین و تنها وب‌سایت دورکاری و فریلنسری بین المللی در ایران، امکان دریافت و پرداخت ریالی و دلاری از طریق درگاه بین المللی پی‌پال،ارتباط با میلیون‌ها فریلنسر و کارفرما در سراسر جهان، دسترسی به پنل کاربری در هر زمان و مکان از طریق اپلیکیشن موبایل را امکان پذیر می‌کند.

سامانه برون سپاری پروژه ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت پارس فریلنسر، به دلیل وجود مشکلات و موانعی که بر سر راه متخصصان و پیمانکاران (فریلنسر‌ها) برای یافتن شغل مورد نظر خود و همچنین وجود موانع مشابه برای کارآفرینان و شرکت ها  برای یافتن بهترین متخصص و پیمانکار برای انجام پروژه های خود به وضوح احساس می شد،

گروه طراحی و توسعه پارس فریلنسر با تلاش و تحقیق شبانه روزی به مدت ۲ سال در زمینه برون سپاری و استخدام آنلاین و مشاهده ضعف‌های بسیار در سایت‌های فریلنسری و کاریابی موجود تصمیم به طراحی سیستمی بی‌نقص کرد که بتواند نیازهای متخصصان و همچنین کارفرمایان را به صورت کامل در دنیای مجازی رفع کند و از به وجود آمدن مشکلات ذکر شده جلوگیری کند.

امروزه شاهد انجام پروژه‌های بسیار زیادی در اینترنت هستیم که نقاط دور دست دنیا را به یکدیگر متصل کرده است.

کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

در این سیستم تمام نیازهای طرفین گنجانده شده به‌طوری که کارفرما با ایجاد پروژه می‌تواند از بین پیمانکاران یکی را انتخاب کند و هزینه انجام آن را نزد سایت گروگذاری کرده و منتظر انجام پروژه خود به صورت ۱۰۰درصد کامل باشد.

سپس پیمانکار (فریلنسر) هم با اطمینان خاطر شروع به انجام کار کرده و پس از پایان کار و تحویل آن ، دستمزد خود را دریافت می‌کند.

این روش یکی از مرسوم‌ترین و بهترین روش‌های موجود برای معامله در دنیا است که خوشبختانه در کشور ما نیز در حال فراگیر شدن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]