اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980202362296860

راهنمای استخدام و انجام پروژه‌ها در پلتفرم پارس فریلنسر

برون سپاری پروژه‌ها و استخدام فریلنسر

کد: 13980202362296860

http://bit.ly/2IR4EhV

، مشهد , (اخبار رسمی): در واقع فریلنسر بودن یعنی این که شخصی شرکتی دارد که مسئول همه پست‌های شغلی آن خود او است، از رئیس تا منشی و مدیر روابط عمومی و برنامه‌ریزی همه به عهده او است. بنابراین این شخص برای توسعه و موفقیت بیشتر شرکتی که دارد باید مهارت‌های جدید یاد بگیرد تا بتواند درآمد بالاتری داشته و به موفقیت برسد.

برون سپاری پروژه ها و استخدام فریلنسر
راهنمای استخدام و انجام پروژه ها در پلتفرم پارس فریلنسر

مهم نیست که پروژه در چه زمینه‌ای باشد، تا زمانی که بتوان از طریق دورکاری و به کمک فریلنسرها کارها را انجام داد، می‌توان از فریلنسرهای متبحری که در وب سایت عضو هستند، کمک گرفت

مهم نیست که پروژه در چه زمینه‌ای باشد، تا زمانی که بتوان از طریق دورکاری و به کمک فریلنسرها کارها را انجام داد، می‌توان از فریلنسرهای متبحری که در وب سایت پارس فریلنسر عضو هستند، کمک گرفت. در پارس فریلنسر مجموعه‌ بزرگی از فریلنسرها در هر زمینه‌ای از تولید محتوا و ترجمه تا کارهای گرافیکی و طراحی‌های سه بعدی و برنامه نویسی و متخصصان طراحی وب سایت و اپلیکیشن دور هم جمع شده‌اند و به راحتی می‌توان برای انجام پروژه‌ها در پارس فریلنسر اقدام به استخدام آن‌ها کرد.

با قابلیت‌های فراوانی که این پارس فریلنسر در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد دیگر هیچ پروژه‌ای خیلی سخت، بزرگ یا پیچیده نیست. اما پیش از اقدام به استخدام یک یا چند فریلنسری که مد نظر است باید راهنمایی‌های لازم انجام پروژه‌ها در پارس فریلنسر را دید تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن پروژه‌های خود را برون سپاری کرد.

مهارت‌های مورد نیاز برای انجام پروژه را مشخص کنید!

شاید شنیدن این جمله که «من برای انجام پروژه‌هایم نیاز به مهارت‌های ویژه‌ای دارم!» را به دفعات از کارفرمایان شنیده باشید. به خصوص زمانی که پروژه سنگین و پیچیده باشد، کارفرمایان تصور می‌کنند که سپردن کار به یک آژانس می‌تواند بسیار راحت‌تر باشد، اما چنین نیست. جالب است بدانید که فریلنسرها به نسبت کارمندان ثابتی که در زمینه مشابه با یکدیگر کار می‌کنند، اغلب از توانایی‌های بیشتری برخوردار هستند. یکی از هزاران مزایای فریلنسر بودن این است که در چنین شغلی فرد برای موفقیت بیشتر نمی‌تواند به فعالیت در یک زمینه اکتفا کند لذا در زمینه‌های مختلف مهارت خود را گسترش داده و می‌تواند بخش های مختلفی از یک پروژه را انجام دهد.

طبق تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۷ در زمینه مزایای کاری و توانایی‌های کاری فریلنسرها صورت گرفت، نشان داد بیش از ۶۵ درصد فریلنسرهایی که به صورت تمام وقت کار می‌کنند بهتر می‌توانند مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف گسترش داده و درآمد بالاتری داشته باشند، در حالی که تنها ۴۵ درصد از کارمندان تمام وقت توانسته‌اند به این توانایی برسند. وجود امکان توسعه مهارت‌های لازم در مشاغل فریلنسری باعث می‌شود یک فریلنسر در یک پروژه بتواند نقش «آچار فرانسه» را داشته باشد و نه تنها در زمینه خودش بلکه در بسیاری از موارد دیگر نیز بتواند به کارفرما کمک کند.

یک فریلنسر که به صورت تمام وقت و دورکاری به کار تولید محتوا و ترجمه مشغول است، در خصوص کار فریلنسینگ می‌گوید: زمانی که من تصمیم به شروع کار گرفتم تنها چیزی که به آن تسلط داشتم، ترجمه انگلیسی به فارسی بود و نکته مثبتی که برای من تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت شغلیم داشت، شروع به کار در زمینه مورد علاقه‌ام بود بعد از گذشت چند ماه از شروع کارم با خواندن مقالات مختلف و دانستن تکنیک‌های نوشتن توانستم کارم را از ترجمه تحت اللفظی به تولید محتوا ارتقا دهم و به مرور با یادگیری وردپرس و فوتوشاپ در سایر زمینه‌ها نیز مهارت پیدا کردم. با دانستن قوانین نگارش و ویراستاری دیگر نیازی به استخدام ویراستار در یک پروژه تولید محتوا نبود، بنابراین بعد از گذشت دو سال من توانستم تبدیل به یک تولید کننده محتوا که به وردپرس و فوتوشاپ تسلط دارد تبدیل شوم. این روزها نیز مشغول یادگیری زیرنویس کردن فیلم و طراحی اینفوگرافی هستم تا بتوانم کار خود را توسعه دهم.

وب سایت پارس فریلنسر، همه افرادی را که برای انجام پروژه‌های خود به آن‌ها نیاز است را زیر یک سقف جمع کرده است. بنابراین دیگر نیازی به تلف کردن وقت و هزینه اضافی نیست و می‌توان فریلنسرهای مختلفی که برای انجام پروژه نیاز است را به سرعت و یک جا استخدام کرد. مهم نیست پروژه طراحی یک اپلیکیشن خانگی برای وب سایت یا طراحی سه بعدی بازی کامپیوتری باشد، چه ساده و چه سخت به راحتی می‌توان انجام پروژه‌ها در پارس فریلنسر را انتخاب کرد.

ترفندهایی برای انجام پروژه‌ها در پارس فریلنسر

برای انجام بهتر پروژه‌ها یکی از مهم‌ترین موارد، دقت به آگهی کاری است که منتشر می‌شود. آگهی کاری باید به صورت شفاف و دقیق مشخص کند که کار در چه حوزه‌ای است، به چه افرادی نیاز است و مهارت‌های مورد نیاز بیان شود. در ابتدا معرفی کوتاهی از خود عنوان کرد، سپس به سراغ کاری که برای آن به استخدام فریلنسر نیاز است رفته، مهارت‌های لازم را بیان کرد و در انتها مبلغ پرداختی خود را نیز بیان کرد.

به عنوان یک کارفرما لازم است در قبال مبلغی که پرداخت می‌شود منصف بود، هرگز تصور نکرد که با استخدام فریلنسرها می‌توان قیمت پایین‌تری پرداخت کرده، بلکه با یک فریلنسر همانند یک کارمند عادی رفتار کرد. می‌توان بعد از مشخص شدن فریلنسر مورد نظر درباره هزینه مورد نظر توافق کرده و وارد مرحله بعدی که فازبندی پروژه است شد.

از فیلترهای مختلفی که در سایت قرار دارد برای اختصاصی کردن هر چه بیشتر آگهی خود استفاده کرد، عموما می‌توان 4 فیلتر برای آگهی خود اعمال کرده که باعث می‌شود افراد مورد نظر پیشنهاد همکاری دهند و وقت اضافی تلف نشود.

طراحی گرافیکی کارت ویزیت طراحی لوگو، طراحی بنر، بروشور و انجام کلیه موضوعاتی که نیاز به گرافیست دارد

  • طراحی و اجرای اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند متناسب با نیاز کارفرما
  • طراحی و کد نویسی وب سایت‌های مختلف متناسب با نیاز کارفرما، باز سازی وب سایت، رفع اشکالات و اضافه کردن افزونه های مختلف بنا به نیاز افراد
  • انجام کلیه پروژه‌ها با هدف تولید و تامین محتوای مورد نظر، از کپی رایتینگ تا ترجمه و نوشتن مقالات با رعایت کلیه اصول سئو ریال تولید محتوای صوتی، تصویری و ویدیویی
  •  انجام پروژه عکس برداری تبلیغاتی و حرفه‌ای، ادیت عکس‌ها و ...
  • ویرایش حرفه‌ای ویدیوها، زیرنویس کردن فیلم، رفع مشکلات ویدیو و ...
  • انجام پروژه‌های حسابداری متناسب با نیاز کارفرما
  • انجام تخصصی کلیه امور مربوط به بهینه سازی وب سایت‌ها و آنالیز داده
  • تولید محتوا با هدف بازاریابی، هدایت ترافیک به سمت وب سایت و انجام تخصصی پروژه‌های بازاریابی شبکه اجتماعی

این‌ها تنها نمونه کوچکی از هزاران پروژه‌ای است که در پارس فریلنسر صورت می‌گیرد. هزاران فریلنسر در این وب سایت حضور دارند که به راحتی بنا به نیاز خود می‌توان آن‌ها را استخدام کرد و سرعت انجام پروژه‌ها را افزایش داد.

شرکت‌های انجام پروژه

با پیچیده‌تر شدن روند انجام پروژه‌ها تصور می‌شود که یک یا چند فریلنسر از پس انجام کارها برنمی‌آیند، بنابراین اغلب این صحبت که «که ما برای انجام این پروژه نمی‌توانیم به یک نفر اعتماد کنیم و کارهای بسیار زیادی است که باید انجام شود!» به دفعات از کارفرمایان شنیده می‌شود. وقت آن رسیده که این تصور قدیمی که فریلنسرها فقط برای انجام کارهای پایه مناسب هستند را کنار گذاشت و با دید وسیع‌تری به دنبال استخدام فریلنسر مورد نظر خود رفت.

در واقع اگر بخواهید به ساز و کار شرکت‌ها برای انجام پروژه‌ها نیز دقت کنید، متوجه خواهید شد که آن‌ها از مجموعه ای از فریلنسرهایی که به صورت دوره‌ای قرارداد بسته‌اند کمک می‌گیرند. یکی از راهنمایی‌هایی که برای انجام پروژه‌ها در پارس فریلنسر می‌توان داشته باشد این است که اگر قصد انجام یک پروژه سنگین که باید در مدت زمان کوتاهی انجام شود را دارید می‌توان یک فریلنسر که در زمینه برنامه‌ریزی تخصص دارد استخدام کرد و از او خواست که سایر فریلنسرها را استخدام کند و کارها را سامان دهد. به این ترتیب می‌توان یک دستیار داشت که بخش بزرگی از کارها را به عهده می‌گیرد. در صورتی که پروژه بسیار بزرگ و پیچیده است می‌توان برای انجام پروژه‌ها در پارس فریلنسر یکی از شرکت‌هایی که در این وب سایت عضو هستند و در زمینه مرد نظر فعالیت می‌کنند را انتخاب کرد.

برای این که فقط شرکت‌ها، به فریلنسرها پیشنهاد دهند باید آگهی کار بسیار دقیق نوشته و در متن آن حتما ذکر شود که نیاز به بستن قرارداد با شرکت‌ها است.

پیشنهاد می‌شود با استخدام فریلنسری به عنوان دستیار برای هماهنگی و استخدام سایر فریلنسرها در همکاری با فریلنسرها موفق بود، زیرا با این کار می‌توان تیم همیشگی خود را تشکیل داد که برای پروژه‌های بعدی نیز همکاری کنند.  به این ترتیب حتی سخت‌ترین پروژه‌ها نیز با وجود یک دستیار ماهر و کار بلد می‌تواند بسیار ساده شود و تنها به استخدام افراد ماهر و یک برنامه ریزی دقیق و صحیح نیاز خواهید داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام