اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010924687346860
در دسترس نیست

آموزش تبلیغ در اینستاگرام برای کسب و کارها/ بخش اول

آموزش تبلیغ در اینستاگرام برای کسب و کارها

کد: 14010924687346860

، مشهد , (اخبار رسمی): اینستاگرام سه نوع حساب کاربری دارد: شخصی، سازنده و تجاری. اگر شرکت شما محصولات یا خدماتی را می‌فروشد، باید یک حساب تجاری برای دسترسی به گزارش‌های پیشرفته، تبلیغات و سایر ویژگی‌های تجاری داشته باشید. داشتن پروفایل بهینه شده اولین گام برای تبلیغ  در اینستاگرام برای کسب و کارهاست.

آموزش تبلیغ در اینستاگرام برای کسب و کارها
آموزش تبلیغ در اینستاگرام برای کسب و کارها

اینستاگرام یک منبع اینترنتی غنی از عکس‌ها و ویدئوها و استوری‌های افراد از زندگی روزمره‌شان است. در کنار کاربردهای سرگرمی و تفریح و وقت‌گذرانی، بسیاری از افراد برای دریافت اطلاعات مختلف دربارۀ محصمولات خاص و تولیدکنندگان آن و حتی خرید از آن استفاده می‌کنند. درواقع اپلیکیشنی که در ابتدا از آن صرفاً برای اشتراک گذاری سلفی‌ها و تصاویر مربوط به سبک زندگی استفاده میشد، به‌سرعت برای کسب‌وکارها و حتی افرادی با فالوئرهای زیاد و فعال (اینفلوئنسرها) به منبع اصلی درآمدزایی تبدیل شد. به همین دلیل هم هست که امروزه کسب و کارهای زیادی به تبلیغ در اینستاگرام تمایل دارند.

زمانی که این پلتفرم به عنوان ابزاری برای کسب‌وکارها ظاهر شد، ویژگی‌های جدیدی مانند خرید اینستاگرام و پست‌های تقویت‌شده آن را به یک ابزار ضروری برای هر برند تبدیل کرد. در سال 2021، در سراسر جهان، هر کاربر به طور متوسط ​​در هر ماه 11.2 ساعت را در اینستاگرام سپری می‌کند که نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش داشته است. اگر صاحب یک کسب و کار هستید و می‌خواهید از شیوه‌های تبلیغ در اینستاگرام استفاده کنید، مطالعۀ این مقاله برایتان بسیار کاربردی و آموزنده خواهد بود.

آشنایی اولیه با اینستاگرام و فضای کاربری آن

اینستاگرام سه نوع حساب کاربری دارد: شخصی، سازنده و تجاری. اگر شرکت شما محصولات یا خدماتی را می‌فروشد، باید یک حساب تجاری برای دسترسی به گزارش‌های پیشرفته، تبلیغات و سایر ویژگی‌های تجاری داشته باشید. داشتن پروفایل بهینه شده اولین گام برای تبلیغ  در اینستاگرام برای کسب و کارهاست.

فیس بوک (متا) مالک اینستاگرام است. بنابراین اکنون می‌توانید تجزیه و تحلیل آماری هر دو پلتفرم رسانه‌های اجتماعی را در Meta Business Manager پیگیری و تحلیل کنید. همچنین برای اجرای تبلیغات در اینستاگرام باید از Meta Business Manager استفاده کنید. بیش از 90 درصد از افراد در اینستاگرام یک کسب و کار را دنبال می‌کنند. همین مسئله نیز این پلتفرم را به ابزاری عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف شما تبدیل می‌کند.

خواندن ادامه مطلب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها