اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020901769616860
در دسترس نیست

رونمایی از پلتفرم جدید پارس‌فریلَنسر

کد: 14020901769616860

، مشهد , (اخبار رسمی): پارس‌فریلَنسر، پلتفرم برون‌سپاری پروژه و استخدام فریلنسر از سایت جدید خود رونمایی کرد؛ در نسخه جدید تلاش شده است که سرعت سایت تا 4 برابر افزایش یابد و تجربه‌کاربری، ساده‌ و روان‌تر شود.

رونمایی از پلتفرم جدید پارس‌فریلَنسر
رونمایی از پلتفرم جدید پارس‌فریلَنسر

هرگز بدون استفاده از Parsfl.ir ، هیچ پروژه‌ای را به صورت آنلاین انجام ندهید.

پارس فریلنسر، بستری است حرفه‌ای و هوشمند برای سپردن پروژه‌ها به‌ افراد متخصص. این بستر کاملاً امن بوده و از مدیریت پروژه تا پرداخت حق‌الزحمه به متخصصان، همه چیز به صورت آنلاین و با تضمین کیفیت در آن انجام می‌شود.

در ادامه مطلب شمارا با تغییرات و امکانات سایت جدید پارس فریلنسر آشنا می‌کنیم؟

زیر ساخت قوی:

قدم اول مهاجرت از سیستم وردپرس به ASP.net core با قابلیت‌هایی چندین برابر بهتر، سریع‌تر و امن‌تر از وردپرس و php بود، نسخه جدید از نو کدنویسی شده، و خبری از مشکلات و باگ‌های وردپرس در آن نیست. همچنین بارگذاری سایت و انجام فرآیندها حداقل 4 برابر سریع‌تر از قبل شده است.

طراحی محصول بی‌نظیر:

با توجه به نیاز کاربران امکانات و فیچرهایی به پلتفرم جدید اضافه شده که فریلنسر و کارفرما را از هر برنامه جانبی بی‌نیاز کند. پلتفرم جدید به یک میزکار حرفه‌ای برای کاربران حرفه‌ای همچون شما تبدیل شده است.

 … این روند ادامه دارد و امکانات جدید و بروز با توجه به نیاز کاربران به پلتفرم اضافه می‌شود.

رابط کاربری و تجربه کاربری:

مهمترین مسئله در هر محصولی طراحی ظاهر یا ui آن هست، در طراحی جدید سعی شده است بجای استفاده از رنگ‌های پرتکرار و زیاد در صفحات سایت، همانند پلتفرم‌های فریلَنسری بزرگ دنیا از یک تم رنگی پیروی شود تا حس سادگی و آرامش را به کاربر منتقل کند.

مرحله چهارم تجربه کاربری یا همان ux هست، دسترسی سریع و آسان به تمام امکانات و فیچرهای یک پلتفرم از مزیت‌های رقابتی آن محسوب می‌شود. در نسخه جدید، تمامی امکانات و فیچرها به طور شفاف و آسان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند و با دسترسی سریع به این امکانات بهره‌برداری از سایت لذت بخش‌تر شده است.

تعرفه خدمات:

با توجه به سطح فعالیت فریلَنسرها و امکانات جدیدی که به سایت اضافه شده است، تغییراتی در نرخ و تعرفه‌های پارس‌فریلَنسر صورت گرفته است. تغییرات به گونه‌ای انجام شده تا در شرایط اقتصادی دشوار، نیاز تمام اقشار جامعه را برآورده نماید.

پارس‌فریلنسر به شعار همیشگی خود “به‌صرفه‌ترین پلتفرم فریلَنسری ایران” پایبند هست.

معرفی برخی از امکانات جدید:

پلتفرم پارس‌فریلَنسر به منظور برآورده کردن نیازهای کاربران، امکانات و فیچرهای جدیدی را اضافه کرده است. برای کشف امکانات جدید از اینجا وارد پارس‌فریلَنسر جدید شوید.

هوش مصنوعی:

در نسخه جدید دسترسی به بروزترین ابزارهای هوش‌مصنوعی را در اختیار کاربران پارس‎فریلنسر قرار داده‌ایم. کاربران بدون نیاز به هیچگونه ابزار جانبی مانند شماره مجازی و ... می‌توانند از تکونولوژی هوش‌مصنوعی (chatgpt,Davinci,midjourney) بهره برداری کنند.

پاداش دعوت دوستان:

به مناسبت رونمایی از نسخه جدید (تا پایان آذر 1402)، شما می‌توانید دوستان و آشنایان خود را دعوت کنید، و با عضویت هر کاربر 30.000 تومان اعتبار برای ایجاد پروژه یا خرید اشتراک دریافت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]