اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028222375819

برنامه سفر تفریحی و طبیعت‌گردی یک‌روزه به سمنان

یک‌روزه به گرمسار سفر کنید

کد: 13951028222375819

https://goo.gl/VP99dR

، تهران , (اخبار رسمی): شاید پیشنهاد سفر یک‌روزه به گرمسار چندان جذابیت اولیه‌ای نداشته باشد، اما باید دانست که این شهرستان به واسطه معادن نمک و قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم از جذابیت‌های خاصی برخوردار است.

غار نمکی گرمسار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت تریپ باما، شاید اگر پیشنهاد سفری یک روزه به گرمسار را بشنوید پیش خود فکر کنید برنامه سفر هیجان انگیزی را نخواهید داشت، اما جالب است بدانید این شهرستان به واسطه معادن نمک و قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم از جذابیت های خاصی برخوردار است که دیدنشان شگفت‌زده‌تان خواهد کرد.

غار نمکی گرمسار

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی گرمسار غارنمکی یا غارنفت‌دره در کوه اژدهای گرمسار است که علاوه بر تامین بخشی از نمک کشور گردشگران زیادی را به سوی خود کشانده است.

وارد غار که می‌شوید صخره‌های رنگارنگ نمک با شکوه تمام خودنمایی می‌کند به‌طوریکه برای لحظاتی ناخودآگاه مبهوت این همه زیبایی می‌شوید. جالب است بدانید هوای این غار بدلیل عبور از دورن لایه های نمک بسیار سالم و عاری از هر گونه آلودگی بوده و به تازگی برای بیماری های آلرژی تنفسی و پوستی به‌صورت درمانی استفاده می‌شود. در غار نمکی حتی در اوج گرمای تابستان می‌توانید خنکای ملایم باد را در زیر پوست خود حس کنید.

روستا و قلعه پاده 

گوشه و کنار ایران هرکجا را که پا می‌گذاری دیدنی‌هایی بس شگفت‌انگیز و ناب دارد، پاده یکی از این مکان هاست، روستایی در آرادان گرمسار که بزرگترین تونل های نمک در خاور میانه که تعداد آن ها به بیش از ۳۰ تونل می رسد را در خود جای داده است. با قدم گذاشتن در مسیر این تونل‌ها،

برای خواندن ادامه مطلب و دیدن عکس ها اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی