اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951105226205819

بهترین رستوران‌ها و بهترین غذاهای قشم

کد: 13951105226205819

https://goo.gl/PAXDGi

، تهران , (اخبار رسمی): شکم گردی و تجربه غذای محلی چیزی است که کمتر گردشگری می تواند از خیر آن بگذرد و قشم یکی از این مقاصد است، جزیره‌ای با غذاهای محلی دریایی متنوع که هر کدامش طعم و مزه‌ای فراموش نشدنی را به خاطرات سفر اضافه می‌کند.

رستوران امیران قشم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از تریپ با ما، شکم‌گردی و تجربه غذای محلی چیزی است که کمتر گردشگری می تواند از خیر آن بگذرد؛ بخصوص اگر در جایی باشی که غذاهای محلی آن شهره خاص و عام است. قشم یکی از این مقاصد است، جزیره‌ای با غذاهای محلی دریایی متنوع که هر کدامش طعم و مزه‌ای فراموش نشدنی را به خاطرات سفرت اضافه می‌کند.

چی نخوریم؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که در جاهایی مثل جزیره قشم بهتر است غذاهای دریایی را در وعده‌های خود بگنجانید و از خوردن گوشت و کباب تا جایی که می توانید پرهیز کنید، چرا که هوا گرم است و نگهداری گوشت کار راحتی نیست. همچنین چون جزء مواد اولیه خوراکی جزیره محسوب نمی شود تازه بودن آن زیر سوال است.

چی بخوریم؟

غذای دریایی در قشم جزء اولین انتخاب های گردشگران است اما کدام غذای دریایی را کجا بخوریم سوالی است که بسیاری در سفر به جزیره قشم از خود می پرسند. در قشم چند غذای خاص وجود دارد که در کمتر جایی می توانید آنها را بیابید.

خوراک کوسه، عنکاس یا ماهی مرکب، میگو پفکی، قلیه ماهی و میگو، کباب بز، شاورما، فلافل جنوبی اصل از جمله غذاهایی است که برخی از آنها را فقط می توانید در رستوران های قشم تجربه کنید.

بهترین رستوران های قشم

رستوران الوند 

در قشم از هر کسی که سراغ بهترین رستوران قشم را بگیری رستوران الوند جزء اولین پیشنهادهای اوست. در این رستوران می توانی انواع غذاهای باکیفیت دریایی و کباب ها را بیابی. پیشنهاد ما به شما در رستوران الوند قشم خوراک کوسه است که اگر اهل غذای دریایی باشید بی شک از خوردن آن سرمست خواهید شد.

کافی شاپی کوچک نیز در کنار این رستوران وجود دارد که می توانید بعد از نوش جان کردن غذا نیز دسری سفارش دهید و لذت غذایتان را دوچندان کنید. فقط در الوند حواستان به جیبتان باشد.

رستوران امیران

هرگاه از خرید در سی تی سنتر قشم خسته شدید و به دنبال مکانی برای استراحت و تجدید قوا می گردید، سری به رستوران امیران در طبقه ی فوقانی این پاساژ بزنید. رستوران لوکس امیران در دو قسمت میهمانان عادی و VIP  با کارمندانی میهمان نواز و فضایی گرم و صمیمی در خدمت مسافران قشم می باشد. لذت خوردن میگو به همراه موسیقی زنده

برای دیدن عکس ها و ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]