اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951109227925819

چگونه از مشکلات سفرهای زمستانی در امان باشیم

راهنمای سفر در زمستان

کد: 13951109227925819

https://goo.gl/mHQWKm

، تهران , (اخبار رسمی): سفر در زمستان برای عشق سفرها در عین حال که جذابیت ویژه ای دارد، سختی ها و چالشهای خاص خودش را هم دارد. برف، یخبندان، تگرگ و لغزندگی جاده ها و مسیر های پیاده روی، مه، باد های فوق العاده سرد و البته برفهای یخ زده ی اول صبح. برای اینکه بدانید با این مشکلات چگونه مقابله کنید با ما همراه شوید.

چگونه از مشکلات سفرهای زمستانی در امان باشیم؟

شاید قدیم ها در زمستان فقط می شد به ماندن درون خانه فکر کرد اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات، سفر های زمستانی تبدیل به نوعی خاص از گردشگری شده که علاقه مندان و طرفدارانش هم کم نیستند!

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تریپ با ما، سفر در زمستان برای عشق سفرها در عین حال که جذابیت ویژه ای دارد، سختی ها و چالشهای خاص خودش را هم دارد. برف، یخبندان، تگرگ و لغزندگی جاده ها و مسیر های پیاده روی، مه، باد های فوق العاده سرد و البته برفهای یخ زده ی اول صبح. با «تریپ باما» باشید تا بدانید در هنگام برنامه ریزی سفر زمستانی چه نکاتی را می بایستی رعایت کنید.

شاید قدیم ها در زمستان فقط می شد به یک سرپناه گرم و ماندن درون خانه فکر کرد اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات، سفر های زمستانی تبدیل به نوعی خاص از گردشگری شده که علاقه مندان و طرفدارانش هم کم نیستند!

در این مطلب چند نکته را که پیش از برنامه ریزی سفر می بایستی در نظر داشته باشید برایتان آورده ایم.

نکات ضروری که پیش از سفر می بایستی به آن توجه داشته باشید:

قبل از سفر حتما آب و هوای مقصد و مسیر را چک کنید. حتی اگر مقصد شما یکی دو ساعت فاصله دارد حتما آب و هوای مقصد را برای تمام طول مدت اقامت و حتی ۴۸ ساعت پس از زمان حدودی بازگشت چک کنید تا اگر خدایی ناکرده طوفان یا بارش شدیدی در پیش بود بتوانید تایم سفر را مجدد تنظیم کنید. این روزها اپلیکیشن های زیادی برای بررسی آب و هوای جاهای مختلف و البته بررسی شرایط جاده ها مثل لغزندگی وجود دارد.

شرایط مقصد را بررسی کنید. اخبار محلی مقصد را مطالعه کنید تا از بسته یا باز بودن جاده ها و مسیر های دسترسی مطمئن شوید.
همیشه یک نفر را از برنامه سفر خود مطلع کنید. لیست شهرهایی که قصد سفر دارید و زمان بازگشت خود را به یک فرد دیگر که در سفر همراه شما نیست اطلاع دهید.
اگر اوضاع جاده ها مناسب نیست یا آب و هوا مناسب سفر هوایی نیست، روش های جایگزین رسیدن به مقصد را بررسی کنید. سفر با قطار یا حتی اتوبوس در برخی شرایط ایمن تر از سفر هوایی است.
همیشه محض احتیاط لباس ها و تجهیزات زمستانی را با خود ببرید. به هوای زمستان زیاد نمی شود اعتماد کرد و ممکن است بر خلاف پیش بینی آب و هوا ناگهان با تغییرات پیش بینی نشده خاصی روبرو شوید . پس آماده بودن بهتر از غافلگیر شدن است.
به جای یک لباس خیلی ضخیم زمستانی سعی کنید چند لایه بپوشید . در این حالت اگر هوا گرم شد می توانید یکی از لباسها را در آورید. هچنین پوشیدن چند لایه باعث میشود تا هوای محبوس بین لباسها مثل یک عایق کمک حال شما باشد. کفش مناسب هم از دو جهت مهم است. یکی خیس نشدن پاها که بسیار نادلپذیر است و یکی هم لیز نخوردن.
اگر هواشناسی برای مقصدی خاص هشدار سفر میدهد، حتما آن را جدی بگیرید و به آن عمل کنید.
از بخاری، آتش و منابع حرارتی با احتیاط استفاده کنید. به فکر مونو اکسید کربن باشید، هیچ گاه در فضای کاملا سربسته آتش روشن نکنید و سوراخی کوچک جهت رفت و آمد هوا در نظر بگیرید.
علامت های بیماری هایپردرمیا را بشناسید. در بزرگسالان علائمی مثل خستگی، سرگیجه، فراموشی، لکنت زبان و لرزش دستها میتواند هشداری برای هایپردرمیا باشد.

برای دیدن عکس ها و ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی