اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229920005

فرصت تازه همکاری با نخستین نیوزوایر ایران

محتواهایتان را در وبلاگ اخبار رسمی منتشر کنید

کد: 13951112229920005

https://goo.gl/cKGAut

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی با توجه به سیاست‌های توسعه محور خود، از نویسندگان و بلاگرها برای تولید محتوا و انتشار آن دعوت کرد تا مطالب را با نام آنها در وبلاگ منتشر کند.

محتواهایتان را در وبلاگ اخبار رسمی منتشر کنید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، وبلاگ اخبار رسمی با روزانه بیش از 2500 بازدید، یکی از مراجع اصلی محتوا در مورد روابط عمومی، برندسازی و بازاریابی آنلاین در کشور است. با توجه به سیاست‌های اخیر مجموعه، از نویسندگان و بلاگرها برای تولید محتوا و انتشار دعوت شد تا محتواهای آنها را با نامشان در وبلاگ منتشر کند.

 

مزایایتولید محتوا در وبلاگ اخبار رسمی 

بر اساس این گزارش، انتشار محتوای نویسندگان در وبلاگ اخبار رسمی، منافع مادی و معنوی برای آنها به‌دنبال خواهد داشت .

در گام اول،  انتشار مطلب با نام خود نویسنده در وبلاگ اخبار رسمی خواهد بود و باعث  ایندکس شدن نام نویسنده  اخبار رسمی در گوگل می‌شود.

مشاهده شدن محتوا و همچنین نام شما به بیش از 2500 خواننده روزانه و  دریافت یک لینک Follow در بدنه محتوا از وبلاگ اخبار رسمی با اعتبار دامنه 31 در پایگاه جهانی MOZ هم دیگر فایده این همکاری است.

همچنین اعطاء پکیج توزیع خبر در رسانه‌های معتبر به‌صورت رایگان برای نویسندگانی که بیش از 15 مطلب منتشر شده در وبلاگ اخبار رسمی دارند از دیگر محاسن این همکاری است که  این پکیج اقتصادی شامل انتشار دائمی خبر در پایگاه اخبار رسمی، ایندکس شدن خبر در گوگل نیوز، انتشار خبر در شبکه‌های اجتماعی، نمایش در ویترین خبری و انتشار تضمینی در حداقل 30 رسانه می‌شود. شایان ذکر است که قیمت این پکیج برای خرید 390 هزار تومان خواهد بود.

گفتنی است  که مطالب و نوشته‌های شما بعد از بازبینی توسط تیم تولید محتوای وبلاگ و اعمال تغییرات لازم، با نام و مشخصات خود نویسنده منتشر خواهند شد.

 محتوا درچه موضوعاتی 
همانطور که گفته شد، مطالب موجود در وبلاگ اخبار رسمی شامل موضوعات روابط عمومی، برندسازی و بازاریابی آنلاین هستند. به همبن دلیل مطالبی که نوشته می‌شوند باید پیرامون این موضوعات باشند. نویسندگان و بلاگرهای محترم باید از مطالب بروز و منابع موثق مطالب را استخراج کرده و ترجمه کنند.

بر همین پایه، اگر محتوا را خود شما تولید می‌کنید (یعنی مطلب ترجمه شده نیست)، اشاره به منابع و ماخذ آن در پایان نوشته ضروری است. لطفا در پایان هر نوشته لینک مطلب را درون فایل قرار دهید.

برای ارسال مطلب، ارتباط و هماهنگی‌ بیشتر از طریق ایمیل یا تلفن(22886635 داخلی 303 )  در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]