اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232435632

نیروی پنهان عطر

کد: 13951118232435632

https://goo.gl/jk7KlX

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی افراد یک فرهنگ خاص، ارتباطی مشترک با نوعی از رایحه دارند، اغلب رایحه هم پاسخی منحصربه‌فرد به آن ها می‌‌دهد.

نیروی پنهان عطر

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی عطر و ادکلن لوکس بایر، برای راشل هرز (Rachel Herz) هیچ عطری خوشایندتر از رایحه راسوی آمریکایی (Skunk) نیست. این شیفتگی عجیب هرز، به بعد از ظهری تابستانی و مملو از رایحه در 5سالگی وی بازمی‌گردد که در حال سواری با ماشین بوده است.

وقتی افراد یک فرهنگ خاص، ارتباطی مشترک با نوعی از رایحه دارند، اغلب رایحه هم پاسخی منحصر بفرد به آن ها می‌دهد. هرز در کتاب جدیدش «رایحه آرمانی» را مورد بررسی و کاوش قرار می‌دهد. اما نکته‌ای فراگیر و همگانی که اغلب از دیدگاهی جهانی دست کم گرفته می‌شود تاثیر گسترده رایحه بر زندگی روزمره است.

ترزا مونلار (Theresa Monlar) ، مدیر اجرایی موسسه  Sense of Smell، دانش یافته و محقق صنعت عطر Fragrance Foundation، در همین خصوص گفت: رایحه ها تاثیر مثبتی بر حال و هوای ما دارند. استرس را کاهش می دهند. کیفیت خواب را افزایش می دهند. موجب اعتماد بنفس شده و بر کارایی‌های شناختی و فیزیکی نیز تاثیر گذار هستند. با شناخت راه‌هایی که رایحه‌ای خاص تاثیری منحصربه‌فرد بر روی شخص می‌گذارد؛ احتمالا توانایی‌تان برای داشتن سلامتی و زندگی آسوده افزایش می‌یابد.

پس از تبلیغات، هدف اصلی به راه خود ادامه می‌دهد

درک یک رایحه، می‌تواند در گذارندن بهتر یک آزمون، یا تحمل تاثیر گذارتر درد و یا شکل دادن به تاثیری که بر دیگران می‌گذارید؛ به شما یاری برساند. عطر شخصیتان را با دقت انتخاب کنید و به ارتباطات فرهنگی رایج توجه کنید. برای مثال عطرهای خزه مانند یا چوبی، حس زمینی بودن و خاکی بودن را القا می‌کند. در حالیکه عطرهایی با رایحه مشک، القا کننده جدابیت‌های شهوانی است.

اگر می‌خواهید در یاد ها بمانید؛ عطری متفاوت از آنچه بسیاری از مردم استفاده می‌کنند انتخاب کنید. خود را از عطرتان اشباع نکنید. تنها به این دلیل که بینی شما پس از پانزده دقیقه به عطرتان عادت می‌کند بدین معنا نیست که مشتریانی که به آن ها خوشامد می گویید یا دوستانتان نمی توانند آن را استشام کنند.

لیندا اندروز (Linda Andrews) روانشناس و نویسنده مقالات مرتبطبا سلامتی، در آلبوکرک نیومکزیکو است.

استفاده از عطر مشترک

ترکیبات معطر، تأثیرات گوناگونی بر اشخاص دارند. اما این ترکیبات معطر طبیعی، رایحه هایی همگانی هستند.

بطور کلی، نعنا نیرومند و قوی است؛ برایان رودن بوش (Bryan Raudenbush) روانشناسی در دانشگاه Wheeling Jesuit  در کارولینای شرقی می گوید: رایحه نعنا قسمت هایی از مغزمان که باعث می شود صبح ها از خواب بیدار شویم را فعال می‌کند. پژوهش وی حاکی از این است که مواجهه با این رایحه باعث می شود ورزشکاران تند تر بدوند و تعداد بیشتری دراز-نشست بروند. چند قطره عطر نعنا روی سر آستین های لباستان بچکانید.

رایحه یاس شما را در خوابیدن یاری می‌دهد. رودن بوش می‌گوید: پژوهش های ما نشان می دهد که رایحه یاس در اتاق خواب کمک می‌کند شبی آرام داشته باشید و در طی روز بعد، میزان هشیاری شما بیشتر باشد. دیگر آزمایش کنندگان کشف کرده اند که این رایحه امواج مغزی مرتبط با خواب عمیق را تقویت می کنند. کمی عصاره یاس در پخش کننده ی عطر داخل اتاق خوابتان، بریزید؛ یا چد قطره از آن را روی بالش خود بچکانید.

بطور کلی اسطخودوس آرامش بخش است. در معرض رایحه اسطوخودوس قرار گرفتن می تواند ضربان قلب را کاهش دهد. آوری گیلبرت (Avery Gilbert) روانشناس حسی در مونتکلر نیورجرسی پیشنهاد می کند: از این رایحه موقع استراحت استفاده کنید. یا در زمان استراحت هنگام کار، چند پاف از آن بزنید. پژوهشگران دریافته اند که استفاده چند قطره غلیط از آن، از رخوتی که بعد از ظهر ها احساس می کنید؛ جلوگیری می کند.

وانیل، شمارا به کاهش وزن تشویق می کند. هرز دریافته است که میتوان از آن بعنوان جایگزینی برای حس خوبی که از خوردن شیرینی به شما دست می دهد؛ استفاده کنید- بدون کالری!

وی میگوید: " این رایحه برای زمانی که گرسنه هستید مناسب نیست؛ چون ممکن است شما را گرسنه تر کند." اما اگر وعده نهار سالمی داشته اید؛ به شما کمک می کند که تمایل کمتری برای خوردن شکلات پس از آن داشته باشید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس