اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951123234726860

دورکاری و مزایایی آن

چگونه می‌توان در منزل کسب درٖآمد کرد

کد: 13951123234726860

https://goo.gl/OEFecb

، مشهد , (اخبار رسمی): داشتن یک ایده خلاقانه می‌تواند مسیر زندگی شما را کاملا تغییر داده و با به‌ثمررساندن آن به اوج شهرت و موفقیت رسید اما حفظ ایده‌ها بسیار سخت است، چرا که بسیاری در کمین‌اند تا آنرا از شما دزدیده و خود زودتر آن‌را انجام دهند.

دورکاری چیست و چه مزایایی دارد؟

به گزارش اخبار رسمی از پارس فریلنسر، با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و راه‌های ارتباطی علیرغم اینکه باعث بیکاری بسیاری از اقشار مردم شده، دروازه‌های جدیدی نیز برای کسب‌و‌کارهای جدید گشوده شد.

به‌عنوان مثال در کارخانه‌ها به‌جای نیروی انسانی از روبوت‌ها استفاده می‌شود ولی در مقابل آن بسیاری از جوانان که دوره‌های برنامه‌نویسی را گذرانده‌اند برای راه‌اندازی و ساخت این روبوت‌ها شغلی بدست آورده‌اند. در سال‌های اخیر از عمده کسب‌وکارهایی که بسیار پر رونق بوده مشاغل اینترنتی هستند.

این مشاغل شامل ارائه انواع خدمات، فروشگاه‌های آنلاین، اطلاع رسانی و اخبار، سایت‌های دانلود و… هستند که هر کدام به شاخه متعدد دیگری نیز تقسیم و متصل می‌شوند. از جمله مواردی که از حدود 5 سال گذشته بازار آن بسیار داغ شده، دورکاری است.

در این مطلب همراه ما باشید تا در این خصوص توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم، دورکاری که واژه فارسی آن شده Freelancing، می‌توان به‌صورت کوتاه آن‌را به دو دسته  «استخدام پیمانکار غیرحضوری» و «انجام غیرحضوری کار برای کارفرما» تعریف کرد.

دورکاری چه مزایایی دارد؟

اجازه دهید این سوال را از دید هردو طرف معامله یعنی کارفرما و پیمانکار بررسی شود.

از دید یک کارآفرین

داشتن ایده خلاقانه می‌تواند مسیر زندگی را کاملا تغییر داده و با به‌ثمررساندن آن به اوج شهرت و موفقیت رسید اما حفظ کردن ایده‌ها بسیار سخت است، چرا که بسیاری در کمین‌اند تا آن‌را از شما بدزدند و خود زودتر آنرا انجام دهند.

حال اگر باهوش باشید با کمک گرفتن از پیمانکارهای دورکار، می‌توانید پروژه خود را تکه‌تکه کرده و هر قسمت آن را به یک پیمانکار جهت انجام دورکاری واگذار کنید، در این حالت از آنجایی‌که افراد دورکار یکدیگر را نمیشناسند، لو رفتن پروژه کلی شما تقریباً صفر خواهد بود و در آخر شما با جمع‌کردن این پازل در کنار یکدیگر پروژه تان را تکمیل می‌کنید.

از طرفی نیز شما با پیشنهاد یک کار به‌صورت دورکاری، با قیمت‌ها و نمونه‌کارهای متفاوتی روبرو می‌شوید که تصمیم‌گیری را برایتان آسان خواهد کرد ضمن آنکه ریسک شکست در پروژه به‌شدت کاهش خواهد یافت.

از دید یک فریلنسر

بسیاری از دانش آموختگان هستند که بدنبال کار می‌گردند اما غافل از اینکه افراد زیادی منتظرند تا کارشان را به وی بسپارند. بسیاری از افراد از پتانسیل و هنرهای خود بی‌خبرند و نمیدانند که واقعا چه کارهای ارزشمندی را می‌توانند انجام دهند.

هر چیزی که امروز شما آن را فراگرفته‌اید، در جایی از دنیا شخصی حاضر است برای یادگیری یا انجام آن توسط شما  به‌شما پول پرداخت کند بنابراین هنر خود را دست کم نگیرید و همین امروز از پارس فریلنسر شروع کنید و دست به‌کار شوید.

شما دانش آموخته‌اید که از آن کسب درآمد کنید و اگر خودتان از خودتان بهره‌برداری نکنید، دیگران روی هنر و دانش شما قیمت خواهند گذاشت و از شما به اندازه تشخیص خودشان بهره‌برداری خواهند کرد.

دورکاری اگر به آن بها داده شود و تبلیغات مناسبی صورت گیرد می‌تواند به آسانی بیکاری را در بین جوانان و حتی افراد مسن تر ریشه کن کند.

دورکاری زن و مرد و کوچک و بزرگ نمی‌شناسد، از راهنمایی برای نصب یک بازی گرفته تا طراحی یک نرم‌افزار و هر آنچه که شما فکرش را کنید مشتری خودش را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر بستری برای کارفرمایان (مشتریان) فراهم کرده است تا از طریق آن و با کمک فریلنسرها و پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها و کارهای خود را به آسانی و حتی از راه دور انجام دهند. کار و انجام پروژه به صورت آنلاین مزایای فوق العاده زیادی را برای طرفین دارد و می‌تواند هزینه های جانبی برای عقد قرارداد،اتلاف وقت در ترافیک و … را کاهش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]