اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951215241665699

با حضور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد صورت گرفت

آغاز چهل وششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

کد: 13951215241665699

https://goo.gl/zrAqKQ

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد چهل وششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد بطور همزمان در10شهرستان ومنطقه استان آغاز شد.

آغاز چهل وششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش هادی زارع پور در آئین آغازین این جشنواره در سینما انقلاب شهر یاسوج اظهارکرد: این جشنواره باهدف توسعه وترویج استفاده از فیلم در انتقال مفاهیم تربیتی وآموزشی به دانش آموزان وبصورت بین المللی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این جشنواره بطور همزمان در شهرهای یاسوج-گچساران-دهدشت-لنده-چرام-دنا-باشت-مارگون-دیشموک ولوداب به مدت 5روز با نمایش فیلم های علمی ،آموزشی وتربیتی برای دانش آموزان برگزار  می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای استفاده دانش آموزان روستایی از این فیلم ها متولیان بصورت سیار در مدارس حضور یافته وفیلم ها به نمایش گذاشته می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر