اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951216242296450

در سازمان دامپزشکی ارایه شد

آموزش بکارگیری نرم‌افزار انبار و حسابداری دیدگاه

کد: 13951216242296450

https://goo.gl/evjbCW

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه یک‌روزه آموزشی نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار از مجموعه نرم‌افزاری راهکار لجستیک دیدگاه، روز گذشته ۱۴ اسفند در سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

آموزش بکارگیری نرم‌افزار انبار و حسابداری دیدگاه در سازمان دامپزشکی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی چارگون، در این کارگاه آموزشی چگونگی بکارگیری این نرم‌افزار برای مدیریت موجودی و جابجایی کالاهای انبار به نمایندگان و رابطین سازمان دامپزشکی مرکزی و نمایندگان استانی آن، آموزش داده شد.

آموزش نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه در  سازمان دامپزشکی را خانم‌ها راضیه حسینمردی، پریسا سوهانی و شراره ابراهیم‌زاده کارشناسان راهکار لجستیک شرکت چارگون بر عهده داشتند.
گفتنی است؛ تاکنون در سازمان دامپزشکی کشور نرم‌‌افزارهایی مختلفی از راهکارهای لجستیک، ‌مالی ومنابع انسانی مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه نصب و راه‌اندازی شده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]