اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960420254117322

طراحی و فروش انواع صنایع دستی و هدایای سازمانی

کد: 13960420254117322

https://goo.gl/3WVDLo

، اصفهان , (اخبار رسمی): بازار هنری پرسیس (PersisArt.com)، انواع ساعت خاتم و مینا را متناسب با دکوراسیون منازل و سازمان‌ها ارائه کرده است که می‌تواند هدایایی ماندگار از هنر و زیبایی برای افراد و سازمان‌ها باشد.

طراحی و فروش انواع صنایع دستی و هدایای سازمانی

طراحی، تولید، بسته‌بندی و توزیع صنایع دستی و آثار هنری ایران

به گزارش گروه هنری پرسیس، هنرمندید یا هنردوست، در بازار هنری پرسیس، هر آنچه را از جنس هنر نیاز دارید به سهولت و در کم‌ترین زمان ممکن خواهید یافت. اگر هنرمندید در پرسیس فروشگاه و مشتریان اختصاصی خود را خواهید داشت و اگر هنردوستید با گشت و گذار در این بازار بین‌المللی، با تنوع بی‌نظیری از محصولات، ملزومات و خدمات هنری مواجه خواهید شد. ما در «گروه فرهنگی و هنری پرسیس» باور داریم هنر زبان مشترک تمامی انسان‌هاست، چرا که قلب و روح انسان را مخاطب قرار می‌دهد. با این باور، گرد هم آمدیم و سنگ بنای بازار هنری پرسیس گذاشته شد.

علاقه‌مندان هنر و هنرهای دستی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت پرسیس آرت، به آدرس www.persisart.com مراجعه و یا از پیج اینستاگرام و تلگرام این گروه به آدرس @persis_art بازدید کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرسیس آرت

هنرمندید یا هنردوست، در بازار هنری پرسیس، هر آنچه از جنس هنر نیاز دارید را به سهولت و در کمترین زمان ممکن خواهید یافت. اگر هنرمندید اینجا فروشگاه و مشتریان اختصاصی خود را خواهید داشت و اگر هنردوستید با گشت و گذار در این بازار بین المللی، با تنوع بی نظیری از محصولات، ملزومات و خدمات هنری مواجه خواهید شد. ما در "گروه فرهنگی و هنری پرسیس" باور داریم هنر زبان مشترک تمامی انسان هاست، چرا که قلب و روح انسان را مخاطب قرار می دهد. با این باور، گرد هم آمدیم و سنگ بنای "بازار هنری پرسیس" گذاشته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]