اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960601258800353

پس از راه‌اندازی اتوماسیون‌ اداری فراگستر روی داد:

صرفه‌جویی ماهانه یک میلیارد تومان در بانک ملی

کد: 13960601258800353

https://goo.gl/251HiC

، تهران , (اخبار رسمی): راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری فراگستر در بانک ملی ایران اثر بسیار شگرفی در کاهش هزینه های اداری این بانک، داشته است.

اتوماسیون‌ اداری فراگستر عامل صرفه‌جویی ماهانه یک میلیارد تومان در بانک ملی
اتوماسیون اداری فراگستر در بانک ملی ایران

بانک ملی ایران نرم‌افزار اتوماسیون اداری فراگستر - که خود نام «فراگیر» بر آن نهاده - را به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های اتوماسیون اداری موجود در بازار و در تمام سطوح این بانک معرفی کرده است.

به گزارش روابط عمومی فراگستر، بنابر اعلام سایت بانک ملی ایران در مورخ ۳۰مرداد ۱۳۹۶، راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری فراگستر در بانک ملی ایران اثر بسیار شگرفی در کاهش هزینه های اداری این بانک، داشته است.
طی شش ماه گذشته که این سیستم در ادارات مرکزی، ادارات امور شعب تهران و واحدهای تابعه و شعب مستقل بانک راه اندازی شده، حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گردش نامه در آن انجام شده است.
به‌طور کلی می‌توان مدت زمان صرفه جویی شده در انتقال و جا به جایی نامه ها را در طول این دوره، بیش از ۳۷ میلیون نفر- دقیقه و هزینه صرفه جویی شده از محل نیروی انسانی را بیش از ۵ میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان ارزیابی کرد.
اتوماسیون اداری بانک ملی ایران طی شش ماه گذشته از هدر رفتن دست کم ۴۸ هزار بسته کاغذ جلوگیری و در این بخش تقریبا ۵۷۰ میلیون تومان صرفه جویی ایجاد کرده است. این روند می‌تواند کمک زیادی به حفظ محیط زیست کند.

مجموع صرفه جویی هزینه ها در دو بخش کاهش مصرف کاغذ و کاهش هزینه نیروی انسانی با راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندهای فراگستر در بانک ملی ایران طی شش ماه گذشته حدود ۶۶ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

بانک ملی ایران نرم‌افزار اتوماسیون اداری فراگستر - که خود نام «فراگیر» بر آن نهاده - را به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های اتوماسیون اداری موجود در بازار و در تمام سطوح این بانک معرفی کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]