اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960913270347793

Mi 7 شیائومی تا چند ماه آینده به بازار خواهد آمد

گوشی Mi 7 شیائومی شگفت انگیز به نظر می‌رسد

کد: 13960913270347793

https://goo.gl/e9tERG

، تهران , (اخبار رسمی): این گوشی از یک نمایشگر فول اسکرین ۱۸:۹ با اندازه ۵٫۸ اینچ، پشتیبانی می‌کند. فریم مشکی اطراف صفحه‌ی نمایش باید بیش از حد باریک باشد. همانطور که برای قسمت پایینی آن باریک‌تر از قسمت بالایی که دارای سنسور، بلندگو و دوربین جلو است.

بر اساس ویژگی های منتشر شده، Mi 7 شیائومی شگفت انگیز به نظر می رسد!
گوشی Mi 7 شیائومی شگفت انگیز به نظر می‌رسد

اگر تمام شایعات درباره‌ی Mi 7 شیائومی درست باشد، پرچمداران سامسونگ و اپل باید به رقابت شدیدی با این پرچم‌دار بپردازند.

این یک راز نیست که Snapdragon 845 در شمار بهترین گوشی‌های هوشمند در آغاز سال ۲۰۱۸ ظاهر خواهد شد. به احتمال زیاد، گلکسی S9 سامسونگ اولین گوشی‌ای است که با این تراشه وارد بازار خواهد شد؛ اما مانند سال گذشته، شیائومی‌Mi 7 باید اولین گوشی معرفی شده در سال جدید در چین باشد. اگر چه هیچ چیز در مورد پیکربندی و ظاهر Mi 7 گفته نشده است؛ اما برخی از مفروضات را می‌توان به آسانی فهمید. به طور مثال، هیچکس شک ندارد که این گوشی با یک طراحی تمام صفحه و دوربین خوب ظاهر خواهد شد؛ اما اینکه دقیقا چگونه به نظر خواهد رسید و چه مشخصاتی خواهد داشت، هنوز مشخص نیست. برای انجام برخی از شفاف‌سازی‌ها در این راستا، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا نگاهی به برخی از شایعه‌ها و لیستی از ویژگی‌هایی که در مورد Mi 7 منتشر شده، بیاندازید. 

با توجه به منبع، گوشی Mi 7 شیائومی‌ دارای یک بدنه‌ی شیشه‌ای و یک قاب استیل ضد زنگ است. این گوشی از یک نمایشگر فول اسکرین ۱۸:۹ با اندازه ۵٫۸ اینچ، پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل شرکت سعی می‌کند از سایز صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی مرسوم، برای پرچمدار Mi سالانه‌ی خود استفاده نکند. علاوه بر این، فریم مشکی اطراف صفحه نمایش باید بیش از حد باریک باشد. قسمت پایین باریکتر از قسمت بالایی است؛‌ زیرا قسمت بالایی سنسور، بلندگو و دوربین دارد. شایعه شده است که این گوشی از یک صفحه‌ی نمایش AMOLED با وضوح ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل استفاده می‌کند و با Gorilla Glass 5 پوشیده شده است.

تراشه‌ی Snapdragon 845 باید یکی از نقاط قوت برای این گوشی باشد. بنابراین Mi 7 شیائومی‌ یکی از سریع‌ترین دستگاه‌های جهان است. بجز این، تراشه با گزینه‌های حافظه ۶ + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ + ۲۵۶ گیگابایت، بدون هیچ گونه قابلیت گسترش، منتشر خواهد شد. Mi 7 همچنین دارای یک باتری ۳۹۵۰mAh است و از سیم کارت دوگانه پشتیبانی می‌کند؛ البته که دارای MIUI9 در حال اجرا بر روی آندروید ۸٫۰ Oreo است.

گوشی‌های هوشمند خط Mi شیائومی‌ همیشه با عملکرد خوب دوربین خود شناخته شده‌اند. این ویژگی برای Mi 5S Plus و Mi 6 شیائومی‌ صادق بود. همچنین توجه داشته باشید نباید Mi Note 3 که دارای بهترین دوربین گوشی شرکت است، فراموش شود. در مورد Mi 7 شیائومی، این سنت باید ادامه یابد. بدین ترتیب، این گوشی یک دوربین دوتایی ۱۹ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.7 و ۴x زوم اپتیکال خواهد داشت. برای گرفتن عکس‌های بهتر در شرایط کم نور نیز باید یک فلاش LED دوگانه دو رنگ داشته باشد. گفته می‌شود که دوربین دیگری با سنسور ۱۶ مگاپیکسل در جلو قرار دارد.

اگر تمام شایعات مذکور درست باشد و Mi 7 شیائومی‌ نقاط مشترک زیادی با این شایعات داشته باشد، آیفون X و گلکسی S9 سامسونگ باید به رقابت شدیدی با این پرچمدار یپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیائومی شاپ

فروشگاه اینترنتی شیائومی شاپ عرضه کننده تخصصی محصولات برند شیائومی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]