اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980221367098217

مراحل نصب کاغذ دیواری چکونه است؟

کد: 13980221367098217

http://bit.ly/2Hgmh9F

، تهران , (اخبار رسمی): مراحل نصب کاغذ دیواری در ادامه بررسی شده است.

مراحل نصب کاغذ دیواری چکونه است؟
چاپ انواع کاغذ دیواری در خانه طراحان سام

آماده سازی فضا برای نصب کاغذ دیواری بسیار ضروری است که در ادامه مراحل نصب بررسی شده است.

فضای مورد نظر باید اندازه گیری شود

مراکز فروش کاغذ دیواری می‌توانند در محاسبه اندازه گیری کاغذ دیواری به افراد کمک کنند. اما در اینجا یک راه حل سریع برای محاسبه آموزش داده خواهد شد. ابتدا ارتفاع و عرض دیوار اتاق را باید اندازه گرفت. به عنوان مثال، دو دیوار 12 متر در 8 متر و دو دیوار دیگر 11 متر در 8 متر هستند.
12x8 = 96،12x8 = 96، 11x8 = 88، 11x8 = 88                      

96 + 96 + 88 + 88 = 368  مساحت کل دیوار مورد نظر

در مورد درب‌ها و پنجره‌ها، چه باید کرد؟ دیوارهایی که در و پنجره دارند متراژ در و پنجره از محاسبات کم می‌شود. برای اطمینان بیشتر از اینکه در حین نصب، کاغذ دیواری کم نباشد و موجب وقفه در کار نگردد باید یک رول بیشتر محاسبه شود چون فروشندگان موظف هستند رول‌های دست نخورده و باز نشده را پس بگیرند.

جاهایی از منزل را که قرار است کاغذ دیواری نصب شود را باید کاملاً خالی از تجهیزات کرد یعنی تمام کلید و پریزها، دریچه‌های فلزی، میله‌های حوله و همچنین تمام وسایل روشنایی نصب شده روی دیوار را باید برداشت. (ابتدا از قطع بودن برق اطمینان حاصل فرمایید) برای اینکه پیچ و مهره‌های تجهیزات نصب روی دیوار گم نشوند بهتر است آنها را بعد از بازکردن در جایی مطمئن قرار داد.

دیوارها را قبل از چسباندن کاغذ دیواری باید آماده کرد. چون کاغذ دیواری به دیوارهای کثیف و چرب و... به سختی می‌چسپد. این کار را می‌توان با استفاده از پارچه مرطوب انجام داد و همچنین با کارتک و کمی گچ سوراخ هایی که روی دیوار وجود دارند را بتونه کاری کرد.

اگر روی دیوار از قبل کاغذ دیواری چسبیده شده نباید روی آن دوباره نصب کرد.

باید مشخص کرد که نصب از کجا شروع شود. اولین تکه بیشترین اهمیت را دارد زیرا با نحوه‌ی نصب اولین کاغذ، تکلیف طرح و تنظیم تکه‌های بعدی تعیین می‌شود. به عنوان مثال، در یک اتاق خواب، مکان شروع چاپ و نصب کاغذ دیواری معمولا در گوشه پشت درب ورودی قرار دارد. به طور کلی، نصب را از یک دیوار مرکزی نباید شروع کرد. اگر تکه‌ی اول کاملا صاف قرار نگیرد، باقی تکه‌ها از تراز خارج خواهند شد و خطای اولیه بیشتر و بیشتر به چشم خواهد آمد. برای ایجاد یک تنظیم واقعا عمودی از شاغول یا تراز استفاده شود.

اندازه گیری‌ها باید دقیق باشد. اولین قطعه را باید از سقف به کف اندازه گیری کرد. به طور معمول، در یک خانه با سقف ۸ فوت (2.4 متر)، اندازه گیری حدود 92 اینچ (233.7 سانتی متر) خواهد بود. زیرا اکثر خانه‌ها دارای قرنیز در پایین هستند. باید رول موردنظر را بروی میز یا کف زمین باز کرد و جهت الگو به سمت بالا باشد. همینطور اندازه‌ها را با سایز ورق‌ها باید بررسی کرد تا اشتباه نشود.

برای اینکه مطمئن شد که کاغذ دیواری بصورت افقی در مسیر صاف قرار می‌گیرد می‌توان با یک مداد خطوط صافی در کنج دیوارها ایجاد کرد. البته نباید از قلم جوهردار مثل روان نویس استفاده کرد، زیرا  چسب کاغذ دیواری باعث می‌شود که جوهر پس بدهد و کاغذ دیواری خراب شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت خانه طراحان سام مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه طراحان سام

خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ بنر,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری و سازه های نمایشگاهی می باشد. راه های ارتباطی با خانه طراحان سام : Telegram : http://telegram.me/samdhprintt تلفن تماس : 02187700017

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان